וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתם מספיק אמיצים ויפים כדי לעלות על מגלשת המים הזו?

28.6.2015 / 9:50

הרויאל פלאש הוא מתקן חדש שנפתח בפארק שעשועים בטקסס. אם לשפוט לפני הסרטון שמסתובב ברשת, מדובר באחת המגלשות המטורפות בעולם. למרות זאת, לגולשים כבר יש ביקורות והן לא ממש מפרגנות

מגלשת המים בטקסס שחייבים להיות ממש אמיצים (ויפים) כדי לעלות עליה/ROUND III MEDIA

בזמן שכולנו נעמוד בתור לאבובים בין ילדי קיטנות לילדי ועדי עובדים, יש אנשים שיצננו את הקיץ הקרוב בדרך מגניבה הרבה יותר. מגלשת מים חדשה בשם רויאל פלאש הוצבה בפארק שעשועים בטקסס, ארצות הברית, ואם לשפוט לפי הסרטון שמתעד את ההווי במקום - היא לגמרי הולכת לגנוב למתקנים האחרים את אור הזרקורים.

על פי האתר של פארק השעשועים BSR, מדובר במגלשות הארוכות בעולם. בסוף כל מגלשה יש רמפה שגורמת לגולשים בה להתעופף באוויר לפני שהם נוחתים בבריכה. הרמפות מנוצלות היטב, וחלק מהמשתתפים בסרטון מנצלים אותן כדי לקפות לבריכה כשהם רכובים על אופניים. הסרטון גרף יותר מ-5.5 מיליון צפיות בפחות משבוע, ולמרות שהמקום נראה כמו גן עדן, הגולשים מצאו על מה לכעוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם נערכת סלקציה בכניסה למגלשה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם שמתם לב שכל האנשים שמופיעים בסרטון הם רזים, יפים ובהירים? הגולשים שמו לב, ולא חסכו במילים. כך למשל כתב הגולש פקונדו "נראה כאילו הסרטון צולם במקום פרטי שמתיר כניסה רק לאנשים שנראים טוב". גולשת אחרת כתבה "או שמדובר בסרטון פרסומת, או שרק אנשים רזים וחטובים רשאים להסתובב בפארק". אם אתם נראים טוב ומגיעים בקרוב לטקסס, דעו שסיבוב על האטרקציה יעלה לכם 10 דולרים.

עוד באותו נושא

איזה כיף: מגלשת מים מהארוכות בעולם מגיעה לישראל

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רק אנשים רזים וחטובים רשאים להסתובב בפארק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully