וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה עיוורת: הגבר המכוער באוגנדה הפך לאב בפעם השמינית

28.6.2015 / 10:04

גודפריי בגומה, שזכה די בצדק בתואר האיש המכוער באוגנדה (בשל מחלה שגורמת לעיוותים בפניו), לא נותן למראה להפריע לחיי האהבה שלו. "לא בחרתי להיראות כך"

Ug xtra

בסרטון - סבבי מפגין את כישורי הראפ שלו

הקלישאה השחוקה אומרת שהאהבה עיוורת לחלוטין, וכשאוהבים מישהו כל הפגמים שלו נמוגים כלא היו. במקרה של גודפריי בגומה, גבר בן 47 מאוגנדה, המשפט נכון לחלוטין. בגומה סובל ממחלה נדירה שגורמת לעיוותים בפניו, והוא זכה בתואר המפוקפק הגבר המכוער ביותר באוגנדה. הכינוי שלו הוא סבבי (Sebabi), שפירושו הוא "המכוער מכולם". הפגמים החיצוניים של גודפריי לא מנעו ממנו למצוא אהבה, ולהפוך לאב בפעם השמינית.

בגומה נישא לאשתו השניה, קייט נמנדה בת ה-30, בשנת 2013. לשניים יש שישה ילדים משותפים שמצטרפים לשני ילדים נוספים מנישואיו הקודמים של גודפריי, שהסתיימו לאחר שתפס את אשתו בוגדת בו. לאחר הגירושים הכיר את קייט, אך העדיף להסתתר עמה מספר שנים כדי שאנשים לא יסיתו אותה נגדו. "חיינו יחד ארבע שנים לפני שהסכמתי להחשף בפני משפחתה וחבריה. לא רציתי לפגוש אותם לפני שנביא ילד לעולם, כי ידעתי שהם יגידו לה לעזוב אותי", סיפר גודפריי בריאיון ל"מירור".

עוד באותו נושא

תינוק עם 4 ידיים ו-4 רגליים זכה לכינוי "בן האל"

לכתבה המלאה

למרבה הצער, הוא לא טעה. "היא עזבה אותי כשהייתה בחודש השישי להיריונה, אבל הבינה שזה הגורל שלה וחזרה אלי אחרי חודשיים. אמרתי לה שלא בחרתי להיוולד כשאני נראה כך, ואם אני מרגישה שאני הופך לנטל - היא מוזמנת לעזוב". קייט לא עזבה, והשניים מתגוררים בעיר קייזנגה. לאחרונה נמאס לבגומה להתפרנס ממראהו בירידים שונים, והוא פצח בקריירת שירה. מישהו צריך לפרנס את כל הילדים האלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully