וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת תפסה נהג מונית שחנה בניגוד לחוק - והרימה את רכבו באוויר

24.6.2015 / 9:47

תושבי ניו יורק מעולם לא נראו מופתעים כל כך כשבעיצומו של ויכוח סוער בין שוטרת לנהג מונית שחנה במקום אסור - היא הוכיחה לו שלא כדאי לו להסתבך עם החוק והרימה את מכוניתו לאוויר בעזרת ידייה בלבד. שלא במפתיע, מאוחר יותר התברר שמדובר במתיחה

DidThatJustHappen

תושבי ניו יורק לא האמינו למראה עיניהם - כששוטרת קשוחה שהתווכחה עם נהג מונית שחנה במקום אסור לקחה את החוק לידיים שלה - תרתי משמע - והרימה את מכוניתו באוויר אחרי שהוא סירב להתפנות משם.

זו כמובן מתיחה ואחראי עליה היוצרים של עמוד היוטיוב DidThatJustHappen שפרסמו אותה ביום שני האחרון ומאז צברו כבר יותר ממליון צפיות. בקטע ניתן לראות את נהג המונית, אותו מגלם בובי קוסטס, מקבל דוח משוטרת על שחנה במקום אסור והפריע לתנועה. "אתה חייב להזיז את הרכב", אמרה לו השוטרת, אותה גילמה ג'ני רוייזה, "אתה לא יכול לחנות כאן. יש כאן שלט שאוסר עצירה במקום". הנהג שקיבל דוח במסגרת המתיחה כמובן, פרץ בויכוח עם השוטרת וקילל איתה - כשברקע תושבי ניו יורק החטטנים נעצרו והקשיבו לנעשה.

שוטרת מרימה מונית. צילום מסך
הענק הירוק בתפקיד שוטרת תנועה/צילום מסך

"למה שאזוז עכשיו? כבר נתת לי דוח", אומר לה הנהג, "קחי את הדוח ודחפי אותו לתחת שלך!". אז הגיע רגע השיא שלו כשהשוטרת החליטה לקחת את העניינים לידיים שלה והרימה את המונית הצהובה לאוויר בידייה, כשהיא אוחזת אך ורק בפגוש. הקהל ההמום קרא בקול ופרגן לשוטרת על כוחותיה, שלא מבישים אפילו את הענק הירוק. "אני חושב שכדאי שתזוז", המליץ עובר אורח לנהג המונית בזמן שאחרת פונה לשוטרת: "זה כוח נשי!".

על המתיחה המבריקה הזאת הם חזרו שוב ושוב בחלקים שונים של העיר. אם אתם שואלים בכל זאת איך היא עשתה את זה - אז לרכב, מסוג פורד אסקייפ 2005, לא באמת היה מנוע בחלקו הקדמי ובחלקו האחורי הונחו צלחות פלדה שעזרו לשוטרת לבצע את הפעלול הבלתי יאמן.

עוד באותו נושא

שיא האכזריות? מתיחת האינטרנט שהלכה רחוק מדי. צפו

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully