וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: אב לרביעייה נותר לבדו לאחר שהאם מתה בלידה

23.6.2015 / 12:00

קרלוס מוראלס איבד את אהבת חייו במהלך לידת ארבעת ילדיו. השבוע, הוא חגג לראשונה את יום האב, כאב לרביעייה, בשמחה מהולה בעצב. סיפור בדקה – הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

ביום ראשון האחרון חגגו מיליוני אבות בארה"ב את יום האב. גם קרלוס מוראלס מפיניקס אריזונה היה בין החוגגים וציין לראשונה בחייו את היום הזה, לאחר שבמרץ האחרון נולדה לו רביעייה - שלוש בנות ובן. אבל השמחה הייתה מהולה בעצב: אהבת חייו, אשתו אריקה, בת 36, מתה במהלך הלידה, לאחר שאיבדה דם רב.

מוראלס הצליח להתאושש מאז, בעזרתם של חברים, בני משפחה ואפילו אנשים זרים שביקשו לעזור. גם כמה חברות מסחריות תרמו לו מוצרים שונים וחמותו עברה לגור איתו. אבל ביום ראשון, למרות החגיגיות של היום הזה, הוא לא יכול היה שלא לחשוב על אשתו האהובה וכיצד היא הייתה חוגגת יחד איתו. אבל למרות הטרגדיה, מוראלס אומר שהילדים קרלוס ג'וניור, טרייסי, אריקה ופייזלי, ממלאים את חייו ואת לבו.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully