וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף חוגג: גבר עירום שפך על עצמו חלב והחל להשתולל בסופרמרקט

27.6.2015 / 15:11

גבר אמריקאי צולם כשהוא שופך על עצמו חלב ורץ בעירום באחד מסניפי וול מארט בארה"ב - לעיני לקוחות מזועזעים. אחרי מצוד נרחב הוא נעצר, יחד עם שותפו לתעלול והם יועמדו לדין

יוטיוב

קונים במרכז הקניות וול מארט בקנטאקי בשבוע שעבר נדהמו- כשראו לפתע גבר מסתובב בעירום ברחבי החנות ושופך על עצמו חלב תוך כדי קריאות "אני נשרף" באוויר. המקרה המביך-לא שפוי-מזעזע הזה תועד במלואו ופורסם ביוטיוב ברביעי האחרון - ומאז זכה לאלפי שיתופים עד שיוטיוב הורידה אותו מהאוויר.

הבחור, שכל הנראה לא כל כך בריא בנפשו, נראה בסרטון לבוש בזוג נעליים, גרביים ומסכת ליל כל הקדושים - כשכל איבריו המוצנעים חשופים לעיני כל. אחרי שעורר בהלה בחנות, הוא נצפה קופץ לרכב מילוט ועוזב את המקום בזמן שהקונים נותרים מאחור עם פיות פעורים - מנסים לעכל את המראות הקשים שזה עתה נחשפו בפניהם.

אדם ערום שפך על עצמו חלב ורץ בחנות. אתר רשמי
זה דבר שלא רואים כל יום: בחור משתולל בעירום בסופר ושופך על עצמו חלב/אתר רשמי

אחרי פרסום הסרטון ביוטיוב החלה המשטרה בחיפושים אחריו ואכן הצליחה לתפוס אותו, יחד עם שותפו לפשע. על פי הדיווח ב"טיים" מדובר בדייוויד דניאלס מדרום ויליאמסון וטימותי סמית' מפלפס, אך לא ברור מי מהשניים היה ה"רץ בעירום" ומי היה השותף. השניים נעצרו וכעת הם עומדים בפני האשמות על התקרית המביכה.

"ובכן, השאלה הראשונה שיש לי אליו זה - למה?" אמר השריף של קנטקי, רודני סקוט, בראיון לחדשות WCHSTV, "למה שהוא יעשה דבר כזה? שניהם יכולים לשבת בכלא - והם עוד ישבו על זה בכלא". לדבריו, על אף שרבים משתעשעים מהסרטון, יש לקחת פשעים מסוג זה ברצינות, "אם לא ניקח אותם ברצינות, זה יקרה כל הזמן. חשוב להמשיך ולבצע מעצרים על מעשים מסוג אלה".

עוד באותו נושא

שתי נשים וילד בן שש בקטטה שהחרידה את האמריקנים

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully