וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג נתפס עושה סקס במרכז קניות: "צודק, נסחפנו. נרד לים"

29.6.2015 / 9:59

זהו הרגע המביך שבו זוג אוסטרלי נתפס על חם כשהוא מקיים יחסי מין במרכז קניות הומה אדם - וחומק משם כדי להמשיך את זממו בחוף הים

צילום חובבים, פייסבוק

זה אף פעם לא נעים להיתפס עם המכנסיים למטה, ועל אחת כמה וכמה כשהמכנסיים באמת מופשלים למטה - פשוטו כמשמעו. זה מה שקרה לגבר בגיל העמידה וידידתו שנתפסו בשעת לילה מקיימים יחסי מין לעיני כל במרכז קניות בסידני, אוסטרליה.

הזוג שהיה בעיצומו של האקט הסוער כנראה איבד לגמרי תחושה של זמן ומקום ולא שם לב שקהל של עוברים ושבים מביטים בהם מתנים אהבים. אברהם נידה, תושב סידני, היה זה שהשב את תשומת לבם להתנהלותם המטרידה. "מה אתה עושה בנאדם?!" פנה אברהם לגבר, "אתה לא יכול ל**** בציבור". הגבר נראה מבוהל בעודו שוכב על האישה והשיב: "מצטער, נסחפנו". בעודו מתעד את המאורע המביך בנייד שלו, אברהם הציע להם לרדת לחוף הים ולהמשיך את מעשיהם הרחק מהקונים המוטרדים. בתגובה ענה לו האלמוני: "כן, זה רעיון טוב. מצטער. אני לוקח על זה אחריות מלאה". השניים התלבשו וחמקו משם.

אברהם, שלא נראה מוטרד מכל העניין הזה, פרסם השבוע את הקטע בעמוד הפייסבוק שלו עם הטקסט: "הקלטנו את זה. היינו בזירת הפשע, חחח". הסרטון שפורסם בשסוע שעבר צבר קרוב למיליון צפיות, זכה מאז ליותר מ-10,000 לייקים ו-1,500 שיתופים. מעניין מה חושב הזוג על זה ש"קלטת הסקס" שלהם מסתובבת עכשיו ברשת - והאם הם בכלל יודעים על זה?

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully