וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים צעקו לעבר מנכ"לית בנק לאומי: "גנבת, תתביישי לך". צפו

18.6.2015 / 14:08

בית משפט השלום בתל אביב דן בדלתיים סגורות בבקשת רקפת רוסק עמינח להוציא צו הרחקה לפעיל החברתי ברק כהן, שמוביל מחאה נגד הבנקים. לדבריה, "אני ומשפחתי נתונים למתקפה חסרת רסן"

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בתל אביב דן היום (חמישי) בבקשתה של מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק עמינח להוציא צו הרחקה נגד עורך הדין והאקטיביסט ברק כהן, המוביל את מחאת "באים לבנקאים", המתנהלת בחודשים האחרונים נגדה ונגד מנכ"לי בנקים נוספים. מחוץ לאולם בית המשפט התאספה קבוצת פעילים וקראה קריאות לעבר המנכ"לית, ובהן "בנק הוא שטן מתמטי", "תתביישי לך" ו"גנבת". עם הגעתה למקום הם צעקו: "לתבוע ילדים לדין ולקחת מהם את הכסף זה בסדר, אבל שמספרים לילדים שלך על מה שאת עושה, זה לא בסדר".

רוסק עמינח טוענת כי היא ובני משפחתה נתונים למתקפה חסרת רסן מצד חברי הקבוצה. בין היתר, נטען כי הקבוצה יזמה הפגנה מול מסיבת הסיום של בתה של רוסק עמינח בבית הספר התיכון שבו היא לומדת ברמת השרון. "כל מה שעשיתי נעשה כדי להגן על הבנות שלי. אני מרגישה שכאימא אני צריכה לשמור עליהן", היא אמרה בפתח הדיון.

השופטת טל לוי החליטה לקיים את הדיון בבקשה לצו ההרחקה בדלתיים סגורות מכיוון שהיא הוגשה שתי בנותיה הקטינות של רוסק עמינח. ההחלטה תינתן בהמשך היום, והשופטת צפויה לאשר את הצו. בתום הדיון אמר עו"ד כהן הוא מסופק ממנו גם אם יוחלט לאשר את צו ההרחקה. "היום היא למדה שזה כואב כשפוגעים בצדדים שלישיים. עצם זה שהיא הגיעה לפה, זה השיעור. ההחלטה לא מעניינת אותי", אמר כהן. "יש מאות אנשים נוספים שפועלים באותה מסגרת. כל צו שיתקבל הוא חל רק עליי, וכל הציבור רשאי לעשות מה שירצה".

מנכ"ל בנק לאומי, רקפת רוסקו עמינח, בית משפט השלום ת"א. יוני 2015. מגד גוזני
מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק עמינח בבית המשפט, היום/מגד גוזני

"הוויכוח הוא לא על הילדים שלה, הוויכוח הוא על כך שהיא עומדת בראש בנק שמתעלל באלפי ילדים, והיום יכול להיות שהיא תחשוב על ילדים. היא תחשוב על זה בצורה אחרת כשזה ישפיע על הרגשות שלה", הוסיף כהן. על השאלה אם יגיע לטקס הסיום של בתה של רוסק עמינח אמר: "אם יהיה צו שיאסור עליי, לא אגיע לטקס הסיום, אבל כל מי שאין לו צו מוזמן להגיע באופן חופשי. אני פועל לפי החוק, אין לי מאבטחים ליד הבית כמו ראש ארגון פשיעה. אני לא חתמתי על הסדר טיעון לשלם שני מיליארד שקל קנס על עבירות בארצות הברית", אמר בעקיפה בהתייחסו להסדר הטיעון של מנכ"לית בנק לאומי לשעבר גליה מאור.

בטי, תושבת רעננה ופעילה חברתית שהגיעה לתמוך במאבקו של ברק כהן, אמרה: "ברק כהן מהווה שופר למיליוני אנשים שנפגעים מהתעמרות השלטונות, כולל הבנקים". לדבריה, "העילה לקיום הדיון בדלתיים סגורות היא תירוץ לסיכול הדיון הציבורי בענייני המדינה הבוערים".

כחלק ממחאת "באים לבנקאים", מגיע ברק כהן יחד עם פעילים חברתיים נוספים אל המקום שבו נמצאים מנכ"לי הבנקים, שם הם מפגינים נגד מה שהם מכנים "התנהלות חזירית" של הבנק כלפי הציבור בישראל. את אותן המחאות נוהג כהן לתעד ולהפיץ בפייסבוק. בזכות הפופולריות שבה זוכה העמוד גייס כהן עשרות אלפי שקלים מתרומות הציבור להמשך הפעילות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עו"ד ברק כהן, יוזם מחאת באים לבנקאים, בית משפט השלום ת"א. יוני 2015. מגד גוזני
עומד בראש המחאה. עו"ד ברק כהן בבית המשפט, היום/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully