וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריף את העולם: הצצה למירוץ במסלול מכשולים - שורץ זומבים

20.6.2015 / 10:35

מירוץ הזומבים "נוסו על נפשכם" ייערך בקרוב בסידני, אוסטרליה, וצפוי להביא איתו אלפי מבקרים נלהבים שיצאו למירוץ במסלול מכשולים מאתגר - בזמן שזומבים מפחידים רודפים אחריהם. קבלו הצצה למירוץ המפחיד בעולם

run for your life

הכירו את מירוץ המכשולים "נוסו על נפשכם" (Run For Your Lives) שאחרי שהושק בבולטימור בשנת 2011 נדד בהצלחה גם לקנדה, הונג קונג, סינגפור, טייוואן, מלזיה ותאילנד - ועושה כעת את דרכו לסידני, אוסטרליה. המירוץ מבטיח למשתתפים בו חווית ריצה יוצאת דופן כשבמהלכה יהיה עליהם לחצות מסלול מכשולים מאתגר - תוך כדי שהם בורחים מזומבים מפחידים שרודפים אחריהם. הכי קריפי שיכול להיות!

"'נוסו על נפשכם' היא ריצה מהנה עם טוויסט" סיפר מנכ"ל חברת Action X ארתור לין וסמנכ"ל התפעול של החברה טימותי טאן ל- BuzzFeed Life. "חשבנו שיהיה מהנה יותר אם אנשים יברחו ממשהו במהלך המירוץ וזומבים הייתה הבחירה הראשונה שלנו. חייזרים הייתה הבחירה השניה". לדברי לין וטאן, מי שמעוניין להשתתף במירוץ עקוב הדם הזה חייב להיכנס לכושר באימונים המשלבים ריצות מהירות וג'וגינג. במירוץ הראשון שהתקיים בארה"ב השתתפו 12,000 רצים - ולכן מארגני המירוץ מצפים להיענות גבוהה גם הפעם.

מסלול מכשולים עם זומבים. קרדיט- run for your life, צילום מסך
אימאל'ה, הומלסית!/צילום מסך, קרדיט- run for your life

רשמו לעצמכם: מירוץ "נוסו על נפשכם" יתקיים בעיירת אבוטסברי, ביום שבת ה-5 בספטמבר - וכרטיס אליו יעלה לכם 59 דולרים. מאחר שהמחיר מתייקר כשמוסיפים לזה כרטיס טיסה ומלון - אולי כדאי שפשוט נשאר בארץ ונחכה שהאטרקציה תגיע גם לכאן. מחכים... נו!

עוד באותו נושא

רכיבת האופניים בעירום נעצרה בגלל רוכב ש"התרגש" יותר מדי

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully