וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בניסוי מטריד: האם גברים יעזרו לבחורה לבגוד בחבר שלה?

20.6.2015 / 11:48

ניסוי חברתי בדק האם גברים יסכימו להצעה המגונה של האישה שנמצאת במערכת יחסים - כשרגע לפני הם גם פגשו בחבר הנבגד? לא נמתח אתכם: כולם הסכימו להצעה המחפירה - וללא היסוס

עמוד היוטיוב של Josh Paler Lin

ניסוי חברתי יוצא דופן קבע שגברים לא יהססו לצאת עם נשים שמתחילות איתם - גם אחרי שנאמר להם שהן נמצאות במערכת יחסים.

ג'וש פאלר לין ושותפתו לורן ביצעו לאחרונה ניסוי חברתי מרתק, בו בחנו עד כמה גברים יהיו מוכנים ללכת רחוק כשמדובר בבגידה. במסגרת הניסוי, לורן התחילה עם גברים אקראיים ברחוב - הציגה להם את חבר שלה - והציעה להם להצטרף אליה למשקה בזמן שהחבר יצא מהעיר בסוף השבוע.

באופן מפתיע – או שלא – כל הגברים שהשתתפו בניסוי הסכימו להצעת הבגידה של לורן – על אף שהיו מודעים לכך שיש לה בן זוג – ויותר מכך – אפילו פגשו אותו. בחור אלמוני אחד אפילו הודה שגם הוא נמצא במערכת יחסים. לורן שאלה אותו: "זה לא מוזר שיש לי חבר או משהו, נכון?" והוא השיב: "זה בסדר, גם לי יש חברה".

ניסוי הבגידה בחברה. צילום מסך
"היי. אני החבר הנבגד. נעים להכיר"/צילום מסך

ג'וש, שגילם את החבר הנבגד, הודה שזה ממש עצוב לראות לאן הדרדרנו. "זה הפך להיות כל כך נורמלי, שלאף אחד לא אכפת יותר. זה לא משנה אם יש לך חבר, חברה או אפילו אם אתה נשוי. אם אנשים רוצים לבגוד, הם יבגדו". הסרטון של ג'וש, שפורסם בערוץ היוטיוב שלו, צבר יותר מ-126 אלף צפיות מאז שפורסם ב-16 ביוני - ויצר דיון נרחב בשאלה מה אתם הייתם עושים - כשרק מעטים הסכימו להודות שהיו פועלים באופן דומה.

עוד באותו נושא

צפו בניסוי מפתיע: מה קורה כשגברים מוטרדים מינית ע"י נשים ברחוב?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully