וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר שקינא בבנות ששיחקו בבובות - והפך את עצמו לבובת קן אנושית

22.6.2015 / 10:09

מאוריציו גלאדי מברזיל העביר את ילדותו כשהוא מאוד רוצה לשחק בבובות. לאחר שמונה ניתוחים פלסטיים ומתחרה שמת מסרטן הוא יכול להתהדר בתואר "קן האנושי"

אינסטגרם

כשמאוריציו גאלדי בן ה-27 מסן פאולו, ברזיל, היה ילד, הוא קינא בבנות כיתתו ששיחקו בבובות. מאוריציו הקטן חשק בבובה משלו, אבל פחד מהתגובות החברתיות הקשות. כשהיה בן 17 הרגיש שהוא לא יפה מספיק, והחל לעבור ניתוחים פלסטיים. הוא החליט שאם לא יהיו לו בובות לשחק בהן, הוא יהפוך את עצמו לבובה אנושית.

"מעולם לא הגדרתי את עצמי כקן אנושי, התקשורת הדביקה לי את התואר הזה", סיפר מאוריציו בריאיון ל"דיילי מייל". למרות שהוא לא ביקש לעצמו את התואר, הוא גם לא נראה כמי שסובל ממנו: הוא אוחז בצבא מרשים של כמה עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, ומעלה קישור לכל כתבה שקשורה אליו.

למרבה הפלא, גאלדי הוא לא הבובה האנושית הראשונה שמגיעה מברזיל: סלסו סאנטבנס התפרסם אחרי שהוציא 47,000 דולרים על ניתוחים פלסטיים שיהפכו אותו לבובה הנחשקת. השניים אפילו הספיקו להסתכסך לאחר שסלסו טען כי מאוריציו מנסה לפגוע בתהילתו.

עוד באותו נושא

הבארבי האנושית החדשה סובלת: "ההורים הכריחו אותי"

לכתבה המלאה

Não percam em breve a busca pela Barbie para o #kengaldi #maudolls #maugaldi #soon

A photo posted by Maurício Galdi (@mauricio_galdi) on

השניים הספיקו ליישר את ההדורים זמן קצר לפני שסלסו מת מסרטן והוא בן 21 בלבד. "יש בליבי צער שאי אפשר להסביר במילים", כתב מאוריציו לאחר מותו של יריבו הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully