וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: תמונת "רוח הרפאים" בבית החולים שעוררה סערה

תמונה של דמות מסתורית מסתובבת בבית חולים מעוררת דיון סוער ברשת - כשרבים דווקא נוטים להאמין שזו תמונה של רוח רפאים אמיתית לגמרי. אבל הסערה האמיתית קרתה למי שצילם את התמונה

תיעוד של רוח רפאים מסתובבת בבית חולים. Andrew Milburn, צילום מסך
התמונה שמעוררת סערה ברשת: אמיתית או מזויפת?/צילום מסך, Andrew Milburn

עובד בבית חולים שלח לחברתו תמונה של מקום עבודתו מבלי שידע שהצליח לקלוט במצלמתו רוח רפאים של נערה צעירה מסתובבת במחלקת הילדים בבית החולים.

אנדרו מילבורן בן ה-21, עובד בבית החולים בלידס, אנגליה, צילם את התמונה המצמררת שבה נראית (לכאורה) רוח רפאים בשמלה ארוכה מסתובבת במחלקת הילדים בבית החולים בו הוא עובד. לפי הדיווח ב"דיילי מייל" את התמונה הוא שלח בהודעת SMS לחברתו בשישי בלילה לפני תחילת המשמרת שלו - כדי להוכיח לה שהוא נמצא בעבודה. לטענתו, לא היה לו שמץ של מושג שבתמונה מופיעה רוח רפאים - עד שבחן אותה היטב וגילה זאת.

"שלחתי לחברה שלי תמונה ואז הופתעתי לגלות שמופיעה בה רוח רפאים", הוא מספר לחדשות Mirror Online, "פרסמתי אותה בפייסבוק והתמונה קיבלה אלפי לייקים ותגובות - ואפילו הגיעה עד אמריקה".

תיעוד של רוח רפאים מסתובבת בבית חולים. Andrew Milburn, צילום מסך
מבחינים ברוח?/צילום מסך, Andrew Milburn

חוקרים על טבעיים שבחנו את התמונה בעצמם מאמינים לגמרי בסיפורו של מילבורן. כמובן שיש גם כמה שפויים שלא מאמינים וטוענים שמילבורן ערך את התמונה בפוטושופ. לטענתם, הוא השתמש באפליקציה הנקראת "לכידת רוחות" המאפשרת למשתמש למקם תמונה של רוח רפאים בתמונות שלהם. אולם הוא מכחיש זאת לגמרי, "אני בעצמי לא מאמין ברוחות רפאים. תמיד הייתי ספקן. עכשיו אני חושב אחרת", הוא טען. מילבורן, שחזר לאחרונה לעבודה אחרי חופשה ארוכה, טוען שזו לא הפעם הראשונה שמקרה מוזר כזה קורה בבית החולים, "כבר היו אצלנו מקרים מוזרים לא פעם. עמיתיי לעבודה שמעו קולות של צעדים - כשאף אחד לא היה שם", הוא מספר, "עכשיו התמונה מוכיחה שיש סיבה להיבהל. אנשים פוחדים אפילו ללכת לשירותים".

עוד באותו נושא

2,000 שנה מול המראה: התגלה קבר של "יפהפייה נרדמת"

לכתבה המלאה
תיעוד של רוח רפאים מסתובבת בבית חולים. Andrew Milburn, צילום מסך
הנה היא מקרוב. מפחיד/צילום מסך, Andrew Milburn

אבל סיפור האימה האמיתי התחיל לאחר שהתמונה התפרסמה בכל כלי התקשורת בבריטניה. מילטון סיפרל"דיילי מייל" שבעקבות הדיווחים על התמונה נאלצה חברתו מיכאלה למחוק את חשבון הפייסבוק שלה. לטענתו, למרות שכך דווח הוא מעולם לא סיפר לתקשורת שהתמונה צולמה כהוכחה לחברתו שהוא בעבודה ולמעשה זו בסך הכל הייתה דרכו לומר לילה טוב לארוסתו. הודעות השנאה שהיא קיבלה האשימו אותה ב"שתלטנות", גולשים אחרים האשימו אותו בבגידה וקראו לה להיפרד ממנו.

"היא ממש כועסת. היא מוצגת כמו משהו שהיא לא. התמונה הגיעה אפילוצ לאוסטרליה וגם שם אנשים מאשימים אותה בשתלטנות ומציעים לי להיפטר ממנה" הוא התלונן.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully