וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה לפני חזן: המבוכות הגדולות שידעה כנסת ישראל

13.6.2015 / 13:30

בעקבות פרסום מעלליו לכאורה של הח"כ מהליכוד, נזכרנו ברגעים הביזאריים שסיפק לנו בית הנבחרים: תארים מזויפים, אלכוהול בזמן ישיבת ממשלה וכמובן - ההצבעה הכפולה. על האב, הבן והרוח הרעה שמנשבת על כולנו, בדיווח מאולפן וואלה!NEWS

מעצב גרפי: אביחי ברוך, עריכה: ניר חן

תחקיר חדשות 2 השבוע על עברו המפוקפק לכאורה של ח"כ אורן חזן, ולפיו הוא ניהל קזינו, צרך סמים קשים ושילם בעבור שירותי זנות, הוא בוודאי לא הפעם הראשונה שנרשמה מבוכה גדולה במשכן כנסת ישראל. אולפן וואלה!NEWS דירג עבורכם את חמשת האירועים המביכים ביותר מהפרלמנט שלנו: מחזן האב, "הפאנל והמוח", דרך העצבים שהפגינה חברת הכנסת לשעבר אנסטסיה מיכאלי בדיוני הוועדות והמליאה ועד התארים של חברי הכנסת לשעבר אסתרינה טרטמן ויאיר פרץ. אז מי זכה להיות מדורג במקום הראשון במצעד הבושה של כנסת ישראל ומי במקום האחרון?

ולמי שמחפש קצת נחמה ופרספקטיבה: מצאנו עבורכם חמישה מחוקקים מפרלמנטים שונים ברחבי העולם שכיכבו בשערוריות מביכות במיוחד. הבונוס הוא שכל האירועים השערורייתים של הפלמנטרים הזרים מצולמים ומתועדים. מי שלף אקדח בשידור חי בטלוויזיה? מי השתעמם עד כדי כך בדיונים ותועד צופה בטלפון הסלולרי בפורנו? ומי חושב שאפשר לשמור על קריירה כשחקן ראשי בסרטים כחולים במקביל לקריירה כמחוקק מכובד? צפו במצעד הבושה, גרסת המחוקקים.

עוד חדשות:
תיעוד: חיילי צה"ל מכים פלסטיני במהלך עימותים בג'ילזון
כשבג"ץ החליט לא לפסול מחזה שהשווה חיילי צה"ל לנאצים
מה עומד מאחורי פרויקט הענק שמתיימר להציל מיליוני ישראלים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully