וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | זוועות דאעש: "מרגל ישראלי" חפר את קברו - ונרצח

11.6.2015 / 12:20

דאעש פרסם סרטון נוסף שבו נראה אדם שנשבה במצרים כשהוא חופר את הקבר שלו. לאחר מספר דקות, הוא נורה בעורפו ומושלך לקבר שחפר. סיפור בדקה – הסיפורים הכי מעניינים של היום

מערכת וואלה!

אחרי עריפות הראשים והשריפות בכלובים, הגיעה זוועה חדשה מבית היוצר של ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש): בסרטון חדש שהועלה לרשתות החברתיות של הארגון, נראה אדם שנשבה במצרים על ידי ארגון טרור הקשור לדאעש, כשהוא חופר את הקבר שלו. על פי הדיווחים, הוא הוצא להורג לאחר שהואשם בריגול עבור ישראל באזור סיני. וכפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, לאחר שהוא חפר את הקבר שלו, המרגל, לכאורה, הוצא להורג בירייה בעורף ונקבר בבור שחפר.

השלוחה של דאעש בסיני היא רק אחת מכמה ארגונים דומים הפועלים מחוץ לעיראק וסוריה, שבהן ממשיך הארגון במסעו הרצחני לכבוש עוד ועוד ערים. הסרטון עולה לאוויר בדיוק בשבוע שבו מתקיימת ועידה אזורית של כמה מדינות באוסטרליה, שם הם מנסים לחשוב כיצד להתמודד עם האיום הקרוי "המדינה האיסלאמית". מה שבטוח, לבחור הזה זה כבר מאוחר מידי.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully