וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "זה ניסיון חיסול, ממתי אנחנו מאמינים לזונות ונרקומנים?"

10.6.2015 / 20:00

חבר הכנסת מהליכוד ממשיך להכחיש בתוקף את ממצאי התחקיר על מעשיו לכאורה בבולגריה וטוען כי הקהל הרחב תומך בו: "אני מקבל אלפי לייקים ושיחות טלפון". אביו, ח"כ לשעבר יחיאל חזן: "כולנו יודעים איזה חינוך הוא קיבל"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת אורן חזן, הכחיש אמש (רביעי) שוב את ממצאי התחקיר של ערוץ 2, ולפיו צרך סמים קשים ושילם עבור שירותי זנות, לכאורה, בעת שניהל קזינו בבורגס שבבולגריה. "יש פה ניסיון לעשות חיסול ממוקד לסגן יו"ר הכנסת. ממתי הפכנו לחברה שמאמינה לזונות ונרקומנים, שמתחבאים מאחורי צלילים עלומות וקולות מעוותים, במקום למי שנבחר בבחירות דמוקרטיות וקיבל אלפי קולות?", תקף בעת כניסתו לדיון של מרכז הליכוד בגני התערוכה בתל אביב, העוסק בשינוי החוקה של המפלגה.

לדבריו, הציבור תומך בו ולא מאמין לעדויות התיירים והעובדים באשר לעברו המפוקפק, לכאורה. "ברגע זה אני מקבל אלפי לייקים, הודעות ושיחות טלפון", אמר. בשלב זה פנה לעורך התחקיר, העיתונאי עמית סגל, ואמר: "תתכונן, אני ואתה הולכים להיפגש בבית המשפט והוא יגיד את דברו. אני מבטיח לך שערימת השקרים שאתה פיזרת תתמוסס כמו קרח שנשכב תחת השמש ביום חם מאוד".

אביו של חזן, חבר הכנסת לשעבר יחיאל חזן, שהורשע בפלילים, התייחס הערב בביטול לתחקיר. "זו סערה בכוס מים", אמר בכניסה לדיון של הליכוד. "אנחנו יודעים מי זה אורן ואיזה חינוך הוא קיבל. תתעסקו בפישר ובניצבים".

לקריאה נוספת:
אדלשטיין השעה את אורן חזן; האופוזיציה הסכימה לקיזוז
"חזן איים על אדלשטיין: 'אחפש סיפורים ואפיץ אותם נגדך'"
ח"כים הזדעזעו מהתחקיר על חזן: "לא יכול לייצג את הכנסת"

אורן חזן יחד עם יחיאל חזן, אביו, במרכז הליכוד, יוני 2016. מגד גוזני
"אנחנו יודעים מי זה אורן". יחיאל ובנו, סגן יו"ר הכנסת, בדיון של הליכוד/מגד גוזני

מוקדם יותר תקף חזן את כלי התקשורת, אולם הדגיש כי הוא לא מוכן להיבדק בגלאי אמת. "באמת לא נמאס לכם אנשי תקשורת יקרים? במשך יומיים אני סופג הכפשות ושקרים מכל כיוון. אני בן אדם, אתם בני אדם, תמשיכו להתנהג ככאלה. אני לא משקר על עברי ואני לא מתכוון לעשות בדיקות פוליגרף בכל פעם שמישהו יחליט לפגוע בשמי הטוב", כתב בפוסט בפייסבוק. "אגב, למי שפספס, אמש פורסם שגורמים בבולגריה נפגשו עם גורמים בכנסת ואמרו שאיני רצוי בבולגריה. הבוקר כבר פורסם שלא היה ולא נברא. הידיעה השקרית, אגב, פורסמה בערוץ הטלוויזיה הציבורי שאני וכולכם משלמים עליו אגרה".

הוא הוסיף: "אתם ממשיכים בריקוד על הדם, אתם חוטאים בשיימינג חסר פרופורציה ופוגעים בי, בקרובים אליי, ובכל מי שנמצא בדרך. אני לא מצפה מכם להתנצלות, אבל לפחות אל תחטאו למקצוע שלכם. באופן אישי אל תדאגו לי, לא מנצחים אותי כל כך מהר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ח"כ אורן חזן ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. ראובן קסטרו, טלי מאייר, ראובן קסטרו
"אחפש על יו"ר הכנסת סיפורים". חזן ואדלשטיין/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו, טלי מאייר

שלשום תקף חזן גם את יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. זאת, לאחר שאנשים בסביבתו של האחרון סיפרו כי אדלשטיין דרש ממנו להשעות את עצמו לאור ממצאי התחקיר. לאחר דרישה זו, התקשר חבר הכנסת ליו"ר הכנסת וצעק על עוזרו. "מה עשיתם לי? מעכשיו אתחיל לחפש סיפורים על יו"ר הכנסת ולא אהסס לעשות בהם שימוש". למרות פניות חוזרות ונשנות לא התקבלה תגובה מצדו של ח"כ חזן לעניין זה.

ח"כ חזן מסר גרסה אחרת באשר לשיחה עם אדלשטיין. לדבריו, הוא לא ניהל אתמול את ישיבת הכנסת הראשונה שלו, בנימוק כי הוא רוצה להיפגש עם עורכי דינו כדי לגבש תביעה נגד ערוץ 2.

גורמים שעודכנו בפרטי הפגישה אמרו לוואלה!NEWS אף הם כי טענתו של סגן יו"ר כנסת לא נכונה. "שחזן לא יספר סיפורים כאילו היעדרותו היום היא חד-פעמית כדי להיפגש עם עורכי דינו. אדלשטיין אמר לו: 'או שתשעה את עצמך, או שאאלץ לא לשבץ אותך (לישיבות)", נמסר. לטענתם, אדלשטיין אמר לחזן: "אני ממליץ לך לעבור חמש בדיקות פוליגרף".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully