וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני נהרג בניסיון להשליך מטען לעבר כוח מג"ב בג'נין

10.6.2015 / 10:35

אחד הלוחמים שזיהה את הפלסטיני ירה לעברו ופגע בו, המטען שאותו הצית נשמט מידו, התפוצץ והביא למותו. הכוח יצא מהמחנה ללא נפגעים. אתמול כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "החלטתי לפגוש את אלוהים"

צילום: רויטרס, עריכה: קשת סידי

פלסטיני תושב ג'נין נהרג היום (רביעי) לפנות בוקר לאחר שמטען שהתכוון להשליך לעבר כוח מג"ב במחנה הפליטים של העי התפוצץ בסמוך אליו. מהמשטרה נמסר כי אחד הלוחמים שזיהה את הפלסטיני עם המטען ירה לעברו ופגע בו, וככל הנראה המטען שאותו הוא הצית נשמט מידו והתפוצץ. הכוח יצא מהמחנה ללא נפגעים.

עוד בוואלה!NEWS:
החרם מתקדם: האיחוד האירופי יסמן מוצרי התנחלויות "בקרוב"
ראש חטיבת המחקר באמ"ן: "שיקום עזה הוא הבסיס לשימור השקט"
לאחר שנה במעצר מנהלי: יו"ר הפרלמנט הפלסטיני שוחרר

עז א-דין המחבל מג'נין שניסה להשליך מטען על חיילי מג"ב 10 ביוני 2015. פייסבוק, צילום מסך
עז א-דין/צילום מסך, פייסבוק

מתחקיר האירוע עלה כי לקראת סיום פעילות מבצעית של כוח מסתערבים של מג"ב במחנה הפליטים, הבחין כוח שאבטח מרחוק את הכוחות בארבעה פלסטינים שמתקרבים לעבר החיילים. לאחר זמן קצר הבחינו הלוחמים ששלושה מהפלסטינים מתנתקים מזה הרביעי. לאחר כמה שניות הם הבינו שהפלסטיני הרביעי מחזיק בידו חפץ ומצית אותו. אחד הלוחמים ירה לעבר הפלסטיני ירייה בודדת שפגעה במרכז גופו, הפלסטיני התמוטט והמטען נפל מידו, התפוצץ והביא למותו.

מאוחר התברר כי המחבל הוא עז א-דין, תושב ג'נין, שכתב אתמול בעמוד הפייסבוק שלו: "היה באפשרותי שיהיה מה שאני רוצה, לעשות הכל, החלטתי לפגוש את אלוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully