וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית ערד לשעבר: "לא עצוב על מות דוד רותם, היה בריון"

10.6.2015 / 8:45

זמן קצר לאחר שנודע השבוע על מותו של חבר הכנסת לשעבר, פרסם ד"ר מוטי בריל פוסט זועם בפייסבוק, שבו האשימו בכך שהיה בין האחראים להדחתו מהתפקיד. "לא הגזמתי", הבהיר בשיחה עם וואלה!NEWS. ח"כ פלוסקוב: "מעשה מזעזע, זה לא אנושי"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ליאור קירשנר

(הלווייתו של ח"כ לשעבר דוד רותם, אתמול)

הפוסט שעורר סערה: ביום שני אחר הצהריים, זמן קצר לאחר שנודע כי ח"כ לשעבר דוד רותם הלך לעולמו בפתאומיות בעקבות אירוע לב שלקה בו, החליט ראש עיריית ערד לשעבר ד"ר מוטי בריל לכתוב עליו כמה מילים בפרופיל הפייסבוק שלו. אולם, בניגוד למצופה, לא היו אלו דברי הספד רגילים. בריל תקף את התנהלותו בחייו של רותם, וטען כי הוא אינו עצוב כלל על מותו.

"סיפור שהיה באמת", פתח בריל את הפוסט שכתב. "מספר שבועות לפני שהודחתי מתפקידי כראש העיר ערד ביקש ח"כ רותם להיפגש איתי בלשכתי מאוחר בערב. בפגישה נכחה גם חברת ישראל ביתנו והיום ח"כ, טלי פלוסקוב. הנושא: דרישת ישראל ביתנו להכין תקציב צבוע על סך 500 שקלים לפעילות תרבותית לקהילה הרוסית בערד שיהיה בשליטתה הבלעדית של טלי. סירבתי. טענתי שזה אסור ומהווה שוחד. עורך הדין רותם לא התרשם ודרש למלא את הדרישה. לא השתכנעתי. הרצון לחלק כסף בהגינות לכלל התושבים גבר על הרצון לזכות באצבע בהצבעה לאישור התקציב".

עוד בנושא:
חבר הכנסת לשעבר דוד רותם הלך לעולמו בגיל 66
ח"כ לשעבר דוד רותם נטמן: "נאמנות טוטלית לארץ ישראל"

ראש עיריית ערד לשעבר כתב פוסט מכפיש על ח"כ דוד רותם שמת, יוני 2015. מתוך פייסבוק, צילום מסך
הפוסט הזועם שכתב בריל/צילום מסך, מתוך פייסבוק

לטענתו של בריל, "הוא סיים את הפגישה באמירה שהקדנציה שלי תהיה קצרה. לימים פלוסקוב הצביעה נגד התקציב. התקציב לא עבר. המועצה פוזרה, אני הודחתי. מונתה ועדה קרואה, וטלי זכתה בתפקיד ראשת העיר. טלי עברה מישראל ביתנו לכחלון. טלי ח"כית מטעם כולנו. והיום האיש שהניע את כל הבלגן הלך לעולמו. אני לא ממש עצוב".

בשיחה עם וואלה!NEWS הבהיר בריל כי הוא אינו מצטער על הדברים שכתב וכי הוא אינו חוזר בו. "לא הגזמתי, דוד רותם היה בריון", אמר.

ח"כ טלי פלוסקוב התייחסה לדברים ואמרה: "לא זוכרת בקשה כזאת, לא בשמי ולא בשם המפלגה". היא הוסיפה כי הפוסט שפרסם בריל מביש. "אם היו טענות הן היו צריכים לעלות לפני שמונה שנים ולא ביום מותו של חבר הכנסת. זאת בושה. אני רותחת. זה מעשה לא אנושי. אני פשוט נגעלת מהדברים. ח"כ דוד רותם היה איש משכמו ומעלה שניהל את ועדה חוקה בכנסת ואם הוא היה כמו שמוטי בריל מנסה לצייר אותו הוא לא היה נשאר יום אחד בכנסת". פלוסקוב הוסיפה כי היא שולחת את תנחומיה למשפחת רותם וכי היא מצרה על דבריו של בריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully