וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הבחורה שאיפרה רק חצי מפניה ועוררה סערה ברשת

10.6.2015 / 11:11

טרנד סרטוני האיפור ממשיך לככב: מאפרת הולנדית העלתה לערוץ היוטיוב שלה סרטון בו היא חושפת את פלאי האיפור רק על מחצית מפניה, והצליחה להדהים יותר מ-9 מיליון אנשים שצפו בו עד כה

nikkietutorials

בסוף החודש שעבר הראינו לכם את הסרטון של הצעירה הדרום-קוריאנית האלמונית, שהדהימה את הרשת כאשר הורידה איפור מצד אחד של פניה, והראתה את ההבדלים המטורפים בגוון העור וגודל העפעפיים. הסרטון צבר מיליוני צפיות, ופתח את מה שנראה כטרנד החם בעולם הסרטונים כרגע: גולשות שמציגות חצי פנים מאופרות וחצי במראה הטבעי.

ניקי, מאפרת מקצועית מהולנד, מחזיקה ערוץ יוטיוב בו היא מלמדת את הגולשים איך להשתמש נכון במוצרי איפור, ומדגימה טכניקות שונות. המאפרת הצעירה החליטה לעשות את המעשה ההפוך מהבחורה הדרום-קוריאנית, ולהתחיל את הסרטון, שנקרא "כוחו של האיפור", כשפניה נקיות וטבעיות לחלוטין.

"החלטתי להעלות אותו כי אני מרגישה שבתקופה האחרונה בחורות מתביישות להגיד שהן אוהבות איפור, כי אנשים חושבים שנשים עושות זאת כדי להראות טוב בעיניי גברים או כי הן חסרות בטחון. זה מה שנתן לי השראה לצלם את הסרטון הזה", מספרת ניקי בפתיחת הסרטון.

היא מתחילה בבסיס לאיפור וממשיכה עם קונסילר, עיפרון למילוי הגבות, צלליות ואפילו ריסים מלאכותיים. התוצאה הסופית עוצרת נשימה, והסרטון צבר יותר מ-9 מיליון צפיות בפחות מחודש. לסיום, אומרת ניקי את מה שנשים בכל העולם צריכות לדעת: "איפור זה כיף! אין בו חוקים, ואני כאן כדי להראות את הכוח שלו".

סרטון "הכוח באיפור".
איפור זה כיף!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully