וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: קצין המשטרה ערן מלכה חתם על הסכם עד מדינה

8.6.2015 / 18:44

מלכה, הנאשם בעבירות שוחד והפרת אמונים בפרשת פישר, צפוי להמשיך להיחקר ולא יזכה להקלה בעונשו העתידי. במח"ש מבקשים לגזור עליו 9-7 שנות מאסר. קודם לכן נחקרו באזהרה רות דוד וניצב בדימוס

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק

קצין המשטרה ערן מלכה, לשעבר רב-פקד ביחידת להב 433, חתם על הסכם עד מדינה בפרשת פישר - כך הותר היום (שני) לפרסום. מלכה, שחתם על ההסכם ביום חמישי האחרון, מואשם בעבירות שוחד, מרמה, הפרת אמונים ועבירות נוספות. עם זאת, ההסכם אינו מעניק למלכה הקלה בעונש המאסר הצפוי לו, והוא צפוי להמשיך להיחקר. במח"ש מבקשים לגזור עליו שבע עד תשע שנות מאסר. כתב האישום נגדו יוצג ביום רביעי הקרוב בבית המשפט המחוזי בירושלים.

התפתחות נוספת בפרשה אירעה הבוקר, כשקצין בכיר מאוד לשעבר במשטרה, שפרש זה מכבר משירות, זומן לחקירה במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בירושלים בחשד למעורבות בפרשה. מלבד הקצין, נחקרו היום גורמים נוספים במח"ש, ובהם פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר, רות דוד.

לקריאה נוספת:
ביום רביעי יוקראו כתבי האישום נגד המעורבים בפרשת פישר
צוות משטרה מיוחד יבדוק את תלונת רוזנשטיין נגד רות דוד
דנינו על פרשת פישר: בדקנו בפוליגרף שאין עוד שוטרים בלהב 433 שסרחו

ניצב החשוד  בפרשת רונאל פישר, יוני 2015. נועם מושקוביץ
הקצין מובא לחקירה, היום/נועם מושקוביץ

הקצין פרש מהמשטרה לפני כמה חודשים. בעבר נקשר שמו בכמה פרשות אחרות, אך באף אחת מהן לא הוגש נגדו כתב אישום. הוא נחשב לחבר קרוב לעורך דין בכיר.

ביום חמישי האחרון, בכנס לשכת עורכי הדין באילת, נשאל פרקליט המדינה, שי ניצן, אם יש מקום להקל בעונשו של רב-פקד לשעבר ערן מלכה, הנאשם בפרשה, וסירב להתייחס למגעים להסדר טיעון עמו. בהמשך אמר כי אם מלכה יורשע ייגזר עליו עונש כבד. ח"כ רויטל סוויד (המחנה הציוני) סיימה את הפאנל בקריאה לפרקליטות לחתום על הסדר עם מלכה על מנת לטהר את המערכת מבפנים.

עורכי הדין עופר ברטל ודב גלעד כהן המייצגים את מלכה מסרו: "אנו מאשרים שנכרת בינינו ובין מח"ש הסדר טיעון דיוני שבמסגרתו יודה מלכה בעובדות כתב אישום מתוקן. זאת, ללא כל הסכמה לעניין העונש. אנו סמוכים ובטוחים שהודאתו במיוחס לו ושיתוף הפעולה בינו ובין מח"ש יובאו בחשבון על ידי בית המשפט בבואו לגזור את הדין".

(עדכון ראשון: 14:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully