וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאוריית הקונספירציה שטוענת: כדור הארץ יושמד בספטמבר

8.6.2015 / 11:08

לא מעט בלוגרים ומאמינים נוצרים טוענים שבעוד שלושה חודשים צפוי אסטורואיד ענק לפגוע בכדור הארץ שלנו. חלקם אף טוענים שזה יהיה יום הדין התנכ"י. בנאס"א מיהרו להרגיע: "לא קיים שום עצם שמיימי גדול שעשוי לפגוע בכדור הארץ במאות השנים הקרובות"

הפלנטה בסיכון? "יש סבירות גבוהה לפגיעת אסטרואיד בכדור הארץ"/עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

אל תגידו שלא ידעתם – לפי מומחים שונים לתיאוריות קונספירציה, בתוך שלושה חודשים צפוי כדור הארץ הנחמד שלנו להיות מושמד על ידי אסטורואיד. בבלוגים שונים בהם דנים בנושא אפילו מצאו פחות או יותר את התאריך שבו זה יקרה - אז אל תתכננו שום דבר מיוחד בין ה-22 ל-28 בספטמבר, כיוון שלטענתם זה פחות או יותר הזמן שבו סוף העולם יגיע.

אם זה לא מספיק, ישנם אלה שמקשרים בין האסטרואיד הזה (שלאף מדען שמכבד את עצמו אין מושג על קיומו) לבין האמונה הנוצרית ביום הדין והם טוענים כי בתאריכים הללו תתרחש תחיית המתים ותחילתן של שבע שנות שלטונו של האנטי-משיח. גם אלו ביניהם שאינם מאמינים בנבואות זעם תנ"כיות, מסכימים כי אנחנו צפויים לאסון אקלימי חסר תקדים, שככל הנראה ייגרם בשל אסטרואיד ענק. הם אפילו טוענים כי מנהיגי העולם מודעים לסכנה האורבת לנו אולם הם החליטו שלא ליידע על כך את תושבי העולם. כן. נשמע הגיוני.

חלק מתומכי תיאוריית הקונספירציה הזו אפילו יודעים מי אשם באסון המתקרב ואיפה הכל יתחיל – מאיץ החלקיקים הגדול במרכז המחקר CERN על גבול שווייץ-צרפת. בלוגר אחד כתב ש"הלוגו של המאיץ זה 666 - מספרה של החיה (השטן) מוקף בעיגול. מאיץ החלקיקים כולו נראה כמו העין שרואה הכל, או שער חלל". אוקי. עכשיו השתכנענו.

בתוך מאיץ החלקיקים של CERN, שוויץ. רויטרס
הוא אשם בהכל - מאיץ החלקיקים בשוייץ/רויטרס

כמובן שתומכי התיאוריות הללו זוכים לבוז ולעג מצידה של הקהילה המדעית וגם בכנסיות הנוצריות הם נחשבים למיעוט הזוי. המדענים מזכירים שלמזלנו, כמעט כל האסטרואידים מושמדים לאחר שהם חודרים לאטמוספירה שלנו, בשל החום שנוצר מהחיכוך הרב בחדירה, ורובם המכריע נשרף עוד לפני שהם מגיעים לקרקע.

גם בנאס"א מיהרו להרגיע את הרוחות. למעשה, דובר מטעם ארגון החלל האמריקני פרסם הצהרה שמפריכה לחלוטין את האפשרות שאסטורואיד עומד לפגוע בכדור הארץ: "לנאס"א לא ידוע על שום אסטרואיד או מטאור שנמצא כרגע במסלול התנגשות עם כדור הארץ ולכן הסיכוי שזה יקרה הוא מאוד מאוד קטן". הוא הוסיף כי ב-100 השנים הקרובות לא צפוי לפגוע בנו אסטרואיד גדול. "למעשה, למיטב הבנתנו, לא קיים שום עצם גדול שעשוי לפגוע בכדור הארץ במאות השנים הקרובות", הוא אמר. אנחנו בספק שהדברים שלו יגרמו לאנשי הקונספירציות לחזור בהם מהתיאוריה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully