וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודי ארה"ב נגד החרם: "הקהילה עולה להתקפה נגד האנטישמיות"

דב גיל-הר

7.6.2015 / 15:52

בסוף השבוע התאספו בלאס וגאס עשרות ארגונים יהודיים וישראליים בולטים בשל התגברות הקריאות לחרם על ישראל. מנכ"ל אחד הארגונים לאולפן וואלה!NEWS: "החלטנו לאחד כוחות ולהילחם בשקרים ובהסתה"

עריכה: ניר חן

לנוכח עליית המדרגה בקריאות לחרם על ישראל מצד תנועת BDS, התכנסו בסוף השבוע האחרון בלאס וגאס יהודי ארצות הברית ודנו בפעולות הנגד. מטרת הכינוס הייתה הגדרת דרך פעולה משותפת של כל הארגונים נגד החרם ונגד מה שהם מכנים כ"שקרים וההכפשות בקמפוסים האמריקניים".

"היה כינוס מוצלח", אמר לאולפן וואלה!NEWS שגיא בלשה, מנכ"ל IAC, ארגון הקהילות הישראליות-אמריקניות, אחד הארגונים שהובילו את הכנס. "החלטנו שהקהילה היהודית עולה להתקפה. יש היום בארצות הברית מצב חירום מבחינת האנטישמיות. נבנה גוף משותף, מעין ארגון גג, שיאחד את כל הארגונים דרך רשתות חברתיות והמדיה".

על שיתוף הפעולה הנדיר בין שני המיליארדרים היהודים - שלדון אדלסון וחיים סבן - אמר בלשה: "נכון שהם לא מסכימים על המדיניות, אבל הנושא הוא לא פוליטי. למעשה מדובר במלחמה בזירת ההסברה. מדובר במלחמה בשקרים והסתות. 31% מהסטודנטים בארצות הברית מאמינים שישראל אינה דמוקרטיה. הם לא מאמינים שיש משהו משותף בין ארצות הברית לישראל ואת זה צריך לשנות".

בלשה סיפר על הסתה הולכת וגוברת של עשרות ארגונים פרו-פלסטיניים בקמפוסים בארצות הברית: "יהודים מפחדים להגיע לקמפוסים כיום. ארגונים כמו 'למען פלסטין' משקרים ביודעין, מכפישים ועושים מניפולציות למציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully