וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט גזר על בת ה-19 ללכת 50 ק"מ ביומיים

5.6.2015 / 8:51

צעירה שניסתה להתחמק מתשלום על נסיעה במונית נתקלה בשופט מקורי שהציע לה: או שתכלאי או שתלכי ברגל מרחק זהה לזה שנסעת, במשך 48 שעות. מה נראה לכם שהיא בחרה?

ויקטוריה בסקום. פייסבוק, צילום מסך
למזלה של בסקום היא הגיעה להישפט מול שופט שידוע במתן גזרי דין לא שגרתיים/צילום מסך, פייסבוק

ויקטוריה בסקום בת ה-19 מאוהיו, ארה"ב, הגיעה לבית המשפט לאחר שבחודש פברואר נסעה במונית מרחק של 50 ק"מ ולא שילמה את החשבון של ה-100 דולרים אותם התבקשה לשלם – עבירה שדינה מאסר.

למזלה של בסקום היא הגיעה להישפט מול השופט מייקל סיסקונטי, שידוע במתן גזרי דין לא שגרתיים. בעבר הוא גזר על אישה שריססה גז פלפל בפניה של אישה אחרת – להכלא ל-30 יום או לספוג ריסוס של גז פלפל בפניה (וזו כמובן האופציה שהיא בחרה בה). בנוסף הוא גזר על אדם שהורשע בנהיגה בשכרות להביט בגופות של קורבנות תאונות דרכים.

כשהגיעה בסקום לבית המשפט שלו הוא החליט לתת גם לה אפשרות בחירה – להעביר 30 יום בכלא, או ללכת 50 ק"מ ב-48 שעות. בנוסף הוא גזר עליה לשלם לנהג את ה-100 דולרים שהיא חייבת לו והעניק לה ארבעה חודשי מאסר על תנאי. בסוף השבוע האחרון, עם מד צעדים צמוד לרגלה, היא ביצעה את העונש שלה בפארק מקומי.

ויקטוריה בסקום. פייסבוק, צילום מסך
מה אתם הייתם בוחרים? ויקטוריה מבצעת את העונש/צילום מסך, פייסבוק

לאחר שהשופט עבר במקום ובדק שהיא אכן מבצעת את העונש שלה, הוא הפחית אותו ל-33 ק"מ, כיוון שהיה ברור לו שהיא לא תספיק לעמוד ביעד שקבע לה, בשל תנאי מזג האוויר והבוץ במקום.

לאחר שסיימה לצעוד היא אמרה לחדשות ABC שהיא שמחה שהשופט נתן לה את האופציה ללכת: "מעולם לא הייתי בכלא ואני גם לא רוצה להיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בויקטוריה מסכמת את הפרשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully