וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית אור יהודה החשוד בעבירות מין שוחרר למעצר בית

4.6.2015 / 13:36

דוד יוסף, שנעצר בחשד למעשים מגונים והטרדה מינית של חמש נשים, ובהן כאלה שעבדו תחתיו, נשלח למעצר בית בתנאים מגבילים. גם אחיו, אלי יוסף, נשלח למעצר בית לאחר שנעצר בחשד לשיבוש הליכי חקירה

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

ראש עיריית אור יהודה, דוד יוסף, שוחרר היום (חמישי) למעצר בית בתנאים מגבילים. יוסף נעצר בשבוע שעבר בחשד שהטריד מינית חמש נשים וביצע בהן מעשים מגונים לאורך שנים, ואף ביצע באחת העובדות שלו בעילה אסורה בהסכמה. כמו כן, הוא חשוד שהשתמש שלא כדין בכספי הרשות כדי להעניק לנשים הללו ולאחרות טובות הנאה ושניסה לשבש את החקירה. אחיו, אלי יוסף, נעצר אתמול בחשד לשיבוש הליכי חקירה ושוחרר היום למעצר בית של שבוע.

המתלוננת על ראש עיריית אור יהודה: פוטרתי מתוך התנכלות

מעצרו של יוסף הוארך בתחילת השבוע בהיעדרו, לאחר שהתמוטט לפני הדיון בחניון של בית משפט השלום בראשון לציון. השופט עמית מיכליס ציין אז כי קיים חשד סביר שדוד ביצע את המעשים המיוחסים לו, וכן כי יש סכנה שינסה לשבש את החקירה בעניינו. זאת, לנוכח ריבוי המעשים והתלונות ולנוכח האיומים על מתלוננות בעבר.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
5.5 שנות מאסר לראש עיריית רמת גן לשעבר צבי בר
אחת מקורבנות הגבר שהפיץ פורנו של אקסיות: "העונש הוא בדיחה"
"המחבל היהודי" פתח בשביתת רעב בכלא - ונשלח לצינוק

הארכת מעצר לראש עיירית אור יהודה, דוד יוסף. יוני 2016. אבי כהן
יוסף בבית המשפט, היום/אבי כהן

הפרשה נחשפה בעקבות תלונה שהגישו חמש הנשים, ובהן בכירה במוסד הקשור לעירייה. על פי החשד, בעקבות תלונתה ניסה הבכיר לשבש את החקירה, ובין היתר הוא חשוד כי פעל כדי להדיח אותה מתפקידה ולהביא לפיטוריה ממקום עבודתה הממומן על ידי העירייה. נוסף על חקירתו, ערכו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 חיפושים בביתו של יוסף, במשרדו ובכמה מוקדים נוספים בעיר. המשטרה סבורה כי מספר המתלוננות נגדו צפוי לעלות בקרוב.

במשטרה מדברים על דפוס פעולה כמעט זהה של יוסף כלפי המתלוננות השונות. לפי החשד, הוא הציע לכמה נשים, שחלקן היו כפופות לו ישירות, הצעות שכללו אירוח בבתי מלון יוקרתיים וארוחות במסעדות, ושם הוא ניסה לבצע בהן מעשים מיניים. לפי החשד, מימון ההצעות הגיע מכספי העירייה. הנשים שנענו לחיזוריו זכו לקידום ולהטבות רבות, בין היתר הטבות כלכליות במסגרת המשרה שלהן. לעומת זאת, לפי החשד, אלו שהתנגדו וסירבו להצעות זכו להתנכלות מצדו ולהרעה בתנאי העסקתן, והן הועברו מתפקידיהן בעירייה או במוסדות שקשורים אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully