וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מועצת אשכול הנבחר: "המטרה - להפוך את המקום לגן עדן"

דב גיל-הר

3.6.2015 / 11:45

גדי ירקוני עדיין לא נכנס לתפקיד אבל כבר מוכן לפעול. בריאיון לוואלה!NEWS הוא מבטיח: "יהיה פה מקום שכולם ירצו לגור בו". על היום שבו איבד את רגליו וגם שניים מחבריו, סיפר: "זה הדבר העיקרי שמלווה אותי מאותו יום"

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

גדי ירקוני, רכז המשק של קיבוץ נירים, שנבחר אמש לראשות המועצה האזורית אשכול ייכנס לתפקיד בתוך שבוע אבל כבר מוכן להתחיל לפעול. בריאיון לאולפן וואלה!NEWS אמר הבוקר (רביעי) ירקוני: "עברנו את המכשול של הבחירות ואנחנו בדרך לקדם את המועצה האזורית אשכול".

ירקוני נפצע קשה מפגיעת מטח פצצות מרגמה ביום האחרון של מבצע "צוק איתן" ואיבד את שתי רגליו. בריאיון דיבר על שני חבריו שנהרגו באותה הפצצה. "הייתי בהכרה כל מהלך האירוע ושמעתי את הקריאות שלהם. ידעתי מיד שזאביק (זאב עציון, רבש"צ נירים - דג"ה) מת וחשבתי ששחר (שחר מלמד - דג"ה) רק פצוע אבל כשהתעוררתי אחרי שבועיים בבית החולים אשתי אמרה לי שגם שחר לא החזיק מעמד", סיפר. "היה לי עצוב מאוד, האובדן שלהם זה הדבר העיקרי שמלווה אותי מאותו יום. אמנם נפצעתי קשה, אבל מי שלא יודע על הפציעה לא יכול לראות שאני פצוע".

עוד בוואלה!NEWS:
"הנאשם המרכזי ברצח אבו חדיר אמר לי 'חייבים לנקום בערבים'"
יעלון: אנו פועלים בסוריה כאשר הקווים האדומים שלנו נחצים
"לא רואים כמוהו כל יום": המכתב שריגש את אביו של אריאל רוניס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הלכתי לכיוון הטבעי שמתאים לי". ירקוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריאיון התייחס ירקוני גם לתהליך השיקום שעבר מאז הפציעה. "הלכתי לכיוון הטבעי שמתאים לי. טיפלתי בעצמי ואמשיך לטפל מתי שצריך. אני מאוד אוהב לשחות", אמר. "כל אחד לוקח את הפציעה והשיקום אחרת, ואני לקחתי את זה לכיוון של לקחת את המועצה קדימה, לאחד אותה, ולהיות האבא והנציג של התושבים בשמונה השנים הקרובות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
זאב עציון ושחר מלמד שנהרגו מפגיעת פצמ"ר בקיבוץ נירים. 26 באוגוסט 2014. באדיבות המשפחה
החברים שנהרגו. עציון/באדיבות המשפחה

לדבריו, העובדה שאיבד את רגליו לא תהווה מכשול בתפקידו החדש. "לא יהיה לי קשה פיזית כי גם בתפקידי הנוכחי אני נע ממקום למקום ומדלג על רגבים, זה הדבר האהוב עליי. אתמול מ-8:00 בבוקר ועד 21:00 בערב, עברנו בכל הקלפיות. לא נחנו וליווינו את הפעילים. אי אפשר לעשות את המסע הזה לבד בלי העזרה של האנשים הקרובים אליי, בלי התומכים בלי הקיבוץ והמשפחה", הסביר.

"המטרה היא לקדם את המועצה ולאחד אותה ולהצליח לעשות את מה שאנחנו רוצים. שפה יהיה גן עדן וכולם ירצו לחיות במקום הנפלא ביותר במזרח התיכון, וננסה לעשות אותו יותר בטוח", הוסיף. "המטרה העיקרית היא להגדיל את האוכלוסייה פה, להגדיל את מספר התושבים. בשביל להגדיל צריך שיהיה פה יותר שקט ויותר ביטחון. אני סומך על מפקדי צה"ל שייתנו לנו את הביטחון הראוי. אנחנו נתעסק בצמיחה וביחד יהיה פה מקם שכולם ירצו לגור בו".

נאווה עציון, אלמנתו של זאב, סיפרה הבוקר על ההתרגשות בעקבות בחירתו של ירקוני. "המשפחות חברות טובות ואני שמחה מאוד על כך שגדי נבחר לראשות המוצה", אמרה. "התרגשתי ואני מאמינה שהוא יצעיד את האזור כולו קדימה. בעלי היה מתרגש מאוד מזה, אבל השמחה מהולה בעצב, בכל הארועים והשמחות הוא חסר לי".

בהכנת הידיעה השתתף יניר יגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully