וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא אנס אותי נפשית": 9 חודשי מאסר לגבר שהפיץ פורנו של האקסיות

2.6.2015 / 19:42

יוסי כהן, בן 36 מהמרכז, הורשע בהפצת תמונות שערך בפוטושופ ובהן הדביק את פניהן של חברותיו על תמונות עירום. בין היתר, פרסם סרטון שצילם בחשאי ובו הוא נראה מקיים יחסים עם אחת מהן. "לא חשבתי שישפיל אותי ככה"

גבר מול מחשב בחושך. ShutterStock
גבר מול מחשב בחושך/ShutterStock

פרסם תמונות פורנוגרפיות ערוכות של האקסיות באינטרנט – ונשלח לכלא: בית משפט השלום ברמלה גזר היום (שלישי) תשעה חודשי מאסר בפועל על יוסי כהן, בן 36 ממרכז הארץ, שהורשע בהפצת סרטונים אינטימיים ותמונות שעברו עיבוד גרפי בפוטושופ של חברותיו לשעבר, אחרי שאלה נפרדו ממנו. באחד המקרים כהן אף פרסם ברשתות החברתיות תמונה פורנוגרפית מזויפת של אחותה של אחת האקסיות. בית המשפט הורה לכהן, עובד בחברת תקשורת, לשלם גם פיצויים לנפגעות בסך 80 אלף שקל אחרי שהורשע באישום של פגיעה בפרטיות ופרסום לשון הרע.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רועי רייס מפרקליטות מחוז מרכז, מדובר בשורת מקרים שהתפרשו על פני שלוש שנים. באחד המקרים, כך נמצא, חתך כהן את פניה של החברה לשעבר מתוך תמונה שהייתה ברשותו, ושתל אותם על גבי תמונה פורנוגרפית באמצעות תוכנת עריכה – על מנת שהתוצאה הסופית תיראה אותנטית. את התמונה של החברה, שעמה היה שש שנים, הוא פרסם בפייסבוק, וגם בעמוד הרשמי של מקום העבודה שלה על מנת להשפילה. במקרה זה הוא בחר גם להתעלל באחות הקטנה של האקסית, כשהדביק את פניה על תמונה של בחורה שנראית מקיימת יחסי מין מלאים. התמונות פורסמו לא רק ברשת החברתית, אלא גם באתרי פורנו וביוטיוב.

על המעשים הללו הוא חזר גם עם בנות זוג אחרות. במהלך שנת 2010, בזמן שהיה בזוגיות, צילם כהן בחשאי את בת זוגו מאוננת. את הסרטון העלה ליוטיוב ולפייסבוק תוך שהוא מציין את שמה המלא. הסרטון הגיע גם לאתרי פורנו. ב-2011 הוא הפיץ סרטון שצילם במהלך קיום יחסי מין עם בת זוג אחרת. בשנים האחרונות הוא נחקר כמה פעמים במשטרה בגין מעשיו, אך חזר והמשיך להעלות תכנים פורנוגרפיים לאחר ששוחרר בתנאים מגבילים. הוא תירץ בזמנו את מעשיו בכך שהרגיש תחושות של חרדה, והוסיף כי חש סיפוק מהעובדה גברים אחרים יכולים לצפות בזוגתו מקיימת עמו יחסים.

"הנאשם לא הסתפק רק בהעלאת התכנים לאתרי האינטרנט השונים, אלא פעל כדי לקשר בין התכנים לזהות האמיתית של המתלוננות, תוך שהוא מוודא כי כל מי שנמצא במעגל החברתי והמשפחתי הקרוב אליהן ייחשף לתכנים", כתב השופט עמי קובו. הוא הוסיף כי לא פניותיהן של הנפגעות, לא חקירות המשטרה ואף לא החלטת בית המשפט הרתיעו אותו מ"לשוב ולרמוס ברגל גסה את חייהן, את פרטיותן ואת שמן הטוב של המתלוננות, שכל חטאן היה שסמכו עליו והכניסו אותו אל תוך חייהן".

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
צה"ל מודה: טעינו כשהענשנו את החייל שאכל כריך עם חזיר
ההקלטה המפלילה שמסבכת את אברג'יל ואנשיו בניסיון לחסל את רוזנשטיין
חוטובלי מפעילה את משרד החוץ נגד "שוברים שתיקה" בשוויץ

"אני צריכה להסביר כמה זה משפיל?"

"אחד הדברים הכי קשים עבורי היה לגלות שהוא עומד מאחורי ההקלטות"

במסגרת הדיון בנוגע לטיעונים לעונש, הגיעו החברות של כהן לשעבר והעידו בבכי. "הייתי עם יוסי כשש שנים. אחד הדברים הכי קשים עבורי היה לגלות שהוא עומד מאחורי ההקלטות (שהופצו, ג"ג)", סיפרה החברה לשעבר בבית המשפט והוסיפה שנחשפה לראשונה לעניין כשבמקום העבודה שלה הזמינו אותה לראות סרטון ב"כיכובה", אשר פורסם בעמוד הפייסבוק של המשרד. "אני צריכה להסביר כמה זה משפיל? אז, לא ידעתי מי רוצה לעשות לי דבר כזה. מעבר להתמודדות עם זה, עולמי חרב כשגיליתי שזה הוא. בחיים לא חשבתי שהוא ינסה לפגוע בי כך, להשפיל אותי כך", העידה והוסיפה על אחותה הקטנה: "זה כאב לי אפילו יותר ממה שהוא עשה לי".

לדבריה, בעקבות המצב היא נכנס לדיכאון, הפסיקה לאכול ורזתה באופן ניכר. "גם אחרי שהגשתי תלונות, והגשתי הרבה כאלה, זה נמשך הרבה זמן. הוא לא רצה להפסיק, אני לא יודעת מאיפה הרצון הזה לפגוע בי כל כך", אמרה. לטענתה, המצב לא הפסיק, ואפילו בזמן שהתנהל המשפט, ההתעללות המשיכה. "קיבלתי פנייה מגבר בפייסבוק. הוא טען ששלחתי לו תמונות עירום. כל פעם שזה קרה, הרגשתי שאני עוברת אונס נפשי. כל מה שאני רוצה שזה יפסיק, זה כל מה שאני מבקשת".

האחות הקטנה לא הגיעה לבית המשפט אולם הגישה תצהיר שממנו עולה כי כאשר התחילו הפרסומים שלה בעירום מזויף וההטרדות בעקבותיהם, היא לא הצליחה לישון בלילות, נמנעה מללכת לבית הספר מחשש שילעגו עליה ולא ניגשה לבחינות הבגרות. כהן הכיר אותה מאז שהייתה ילדה בת שמונה.

"בכל שנה הוא היה שולח לה כרטיסי ברכה והיא סמכה עליו. היא לא הצליחה להבין כיצד הוא עשה לה דבר כזה", נטען. עוד אמרה: "אני מייחלת לכך שהסיוט יסתיים".

חברה נוספת לשעבר סיפרה: "לקראת הפרידה שלנו שלחו לי הודעות בפייסבוק ומעבר לו. פנו אליי מילדים בני 12 עד מבוגרים בני 90, אני לא האמנתי. לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות כי בטחתי בו. פניתי אליו, והוא אמר 'אולי מישהו פרץ לי למחשב', ו'אל תדאגי, אני אעזור לך להסיר את הסרטונים'. אחד-שניים הוסרו, ולעומת זאת עוד שניים-שלושה הועלו באותו יום".

לדבריה, אחיין שלה סיפר לה שקיבל לינק לסרטון בפייסבוק שבו היא נראית מבצעת בעצמה אקט מיני. "כהן הוא בנאדם שסמכתי עליו. אמרתי לו 'למה בכלל שמרת את זה? למה בכלל צילמת?' והוא אמר כל מיני תירוצים. רוב הסרטונים היו לא רק לצפייה אלא גם להורדה. אני מופיעה במחשב הביתי של הרבה אנשים. אמרתי לו שאני מתכוונת לפנות למשטרה, אבל גם שם התייחסו אליי בצורה מחפירה. לא יכולתי ללכת לאירועים משפחתיים בגלל האחיין שלי. ניסיתי לקחת את חיי".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully