וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסגנון אל-מבחוח: רשת המצלמות בראשון לציון לכדה את החשוד. צפו

2.6.2015 / 17:49

הטכנולוגיה המתקדמת שבאמצעותה מופעלות מצלמות האבטחה בעיר סייעה למשטרה ללכוד חשוד אשר נמלט ברחבי העיר. אותה טכנולוגיה שימשה גם את משטרת דובאי בחיסול ב-2010. צפו בתיעוד

צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון, עריכה: גדי וינסטוק

ראשון לציון היא אחת הערים המתקדמות ביותר בארץ בכל הנוגע לשימוש במצלמות ביטחון, כך שכאשר שלושה חשודים ניסו להימלט ביום ראשון מידי המשטרה בעיר – המצלמות עקבו אחריהם באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, והאחרונים נתפסו במהרה. אותה טכנולוגיה שימשה גם את משטרת דובאי בשנת 2010, במסגרת פרשת חיסולו של בכיר חמאס מוחמד אל-מבחוח. המשטרה הצליחה להרכיב רשימה של 11 דמויות אשר נחשדו כסוכני מוסד שהשתתפו בחיסולו במלון בעיר, באמצעות מעקב אחר מצלמות האבטחה שלכדו אותם.

במהלך משמרת לילה בתחילה השבוע, סייעה הטכנולוגיה המיוחדת שעוקבת אחר חשודים לשוטרים בראשון לציון. שוטר הסיור טל ולד והפקח של החברה לביטחון בעיר בנצי כרמלי, הבחינו בכלי רכב חשוד ועצרו אותו לבדיקה. הנהג הציג תעודת זהות מזויפת, ומיד נמלט מהמקום בריצה. עם הימלטותו, נעצרו שני גברים נוספים ששהו עמו במכונית, אשר משטרת אשדוד מייחסת לאחד מהם חשד לגניבת רכב.

בכל העת שבה נמלט הנהג, עקבו אחריו מצלמות הביטחון ואנשי המוקד התחקו במהרה אחר נתיב בריחתו – אפילו כשניסה להסתתר בחניון תת קרקעי. שם, נעצר על ידי המשטרה ופקחי החברה לביטחון. בדיקה קצרה שנערכה עם מעצרו, העלתה כי רישיון הנהיגה שלו נפסל לפני כשש שנים, ועלה גם החשד כי נהג בשכרות.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS:
ההקלטה המפלילה שמסבכת את אברג'יל ואנשיו בניסיון לחסל את רוזנשטיין
צה"ל מודה: טעינו כשהענשנו את החייל שאכל כריך עם חזיר
נקברו האם וילדיה שנהרגו בתאונה: "טרגדיה בלתי-נתפסת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully