וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אפריקה: לביאה קפצה לרכב והרגה תיירת אמריקנית

התיירת, יחד עם מדריך מקומי ובעלה שנפצעו, נסעה בפארק אריות ליד יוהנסבורג, עם חלונות פתוחים בניגוד להוראות. זו תקיפה שנייה בפארק תוך שלושה חודשים

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניר חן

דרום אפריקה מפורסמת בפארקים יפיפיים מלאי חיות, אך כמה שזה יפה זה גם עלול להיות מסוכן מאוד. תזכורת כואבת לכך הגיעה אתמול בטרגדיה שאירעה בפארק אריות ליד יוהנסבורג. לביאה קפצה דרך חלון רכב, הרגה תיירת אמריקנית ופצעה את בעלה ואת המדריך שנהג ברכב.

"שמרו על החלונות סגורים לכל אורך הנסיעה בפארק", מורה תמרור אזהרה גדול בכניסה לפארק, אך למרות האזהרה המכונית בה שהתה התיירת נסעה עם חלונות פתוחים כדי שתוכל לצלם אריות. אלא שבשעה 14:30 לביאה לבנה זינקה לתוך המכונית דרך החלון השמאלי ונעצה את שיניה בזרוע האישה. הבעל ספג שריטה בפניו והמדריך המקומי שניסה לחלץ את האישה ממלתעות הלביאה, ספג בעצמו נשיכה ונפצע באורח קשה. עובדי הפארק שמעו צרחות ממרחק של כחצי קילומטר מאזור הקבלה של הפארק וחשו למקום התקיפה, שם מצאו את הקרבן שוכבת על הקרקע מדממת למוות. הפרמדיקים קבעו את מותה במקום.

התקהלות תקשורתית אחרי שלביאה נשכה למוות תיירת אמריקאית, אתמול. AP
עיתונאים בפארק ליד יוהנסבורג, לאחר הטרגדיה/AP

"אנחנו אומרים לכל האורחים לסגור את החלונות לכל אורך הביקור בפארק מטעמי ביטחון, וממה שאנחנו מבינים זה לא היה המקרה כאן", אמר לעיתונאים סקוט סימפסון מהנהלת הפארק שהוסיף כי המדריך לא היה עובד הפארק. הלביאה שהושמה בהסגר לאחר האירוע, הואכלה לפני האירוע הטראגי ואינה נוטה להיות אלימה - כך לטענת עובדי הפארק שאינם מבינים מדוע החיה התנהגה באגרסיביות.

זו תקיפה שנייה בפארק בשנה האחרונה. לפני שלושה חודשים אריה נשך תיירת אוסטרלית שנסעה גם היא בפארק עם חלון פתוח. סימפסון טוען ש"יש שלטים בכל מקום בפארק שמזהירים אנשים ומורים להם לסגור את חלונות הרוכב", ובנוסף לדבריו, "אנחנו מחלקים פלאיירים למבקרים שמזכירים להם לשמור על החלונות סגורים". יחד עם זאת, הנהלת הפארק שחוקרת את הטרגדיה, שוקלת צעדים חדשים כדי לשפר את הבטיחות במקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
התקהלות תקשורתית אחרי שלביאה נשכה למוות תיירת אמריקאית, אתמול. AP
תקיפה שנייה תוך שלושה חודשים באותו הפארק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully