וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכיבת האופניים בעירום נעצרה בגלל רוכב ש"התרגש" יותר מדי

3.6.2015 / 9:26

אירוע רכיבת אופניים בעירום שמתקיים מדי שנה בבריטניה נתקל הפעם בבעיה "מעוררת" דאגה - כשאחד הרוכבים העירומים לא הצליח לעצור את התרגשותו מנוכחות הרוכבים הערומים האחרים

אתר רשמי

רוכב אופניים שהשתתף באירוע רכיבת אופניים המוני בעירום שהתקיים בקנטרברי, בריטניה, נעצר ע"י מארגני האירוע לאחר שלא הצליח להסתיר את "התרגשותו" מפני הרוכבים העירומים - אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים. "כולם הסירו את הבגדים שלהם כדי להתכונן לנסיעה", סיפר אחד הרוכבים, "כשלפתע שמעתי התנשפויות חזקות והסתובבתי. מה שראיתי היה מחזה נוראי".

מארגני האירוע שנערך בשבת האחרונה, לא נותרו אדישים למצב וביקשו מהרוכב לעצור בצד ולשים את הג'ינס שלו בחזרה. הם אף יצרו קשר עם המשטרה ודיווחו להם על התקרית המביכה. "זה הוגן לומר שהוא נרגש. הוא נהנה מהאירוע הזה קצת יותר מדי", סיפר אחד הרוכבים, "כשאחד המארגנים דיבר במכשיר הקשר שלו עם המשטרה - האיש נראה נבוך לגמרי".

רכיבת אופניים בעירום בבריטניה. אתר רשמי
למצלמים אין קשר לכתבה, אולי../אתר רשמי

בארי פרימן, ממארגני האירוע, מסר בתגובה כי "אנו לא מקבלים התנהגות כמו זו באירוע. על המשתתפים לדבוק בכללים נוקשים. עקב כך, הוא לא השתתף בנסיעה". "המשטרה אישרה שהם יפעלו נגד כל התנהגות בלתי הולמת ואנו, המארגנים, נתמוך בהם", אמרו המארגנים לרוכבים, "אם אתם באים רק כדי להפריע, אנחנו מעדיפים שתשארו בבית".

עוד באותו נושא

רוכבת האופנוע בביקיני שבילבלה את הנוסעים

לכתבה המלאה
רכיבת אופניים בעירום בשיקגו. Scott Eisen, AP
על הרוכבים אסור ללבוש מסכות על הפנים/AP, Scott Eisen

הרוכבים יצאו לדרך בשעה 15:00 מטירת קנטרברי למסלול של 3 קילומטרים מסביב ודרך העיר. על פי כללי האירוע, הרוכבים יכולים לרכב "חשופים ככל שהם מעזים", אך הם מחוייבים לעשות את המסלול על אופניים, ואסור להם ללבוש מסכות על הפנים. רוכבים מתחת לגיל 16 רשאים להשתתף בליווי מבוגר בלבד.

מסע אופניים בעירום, סנטיאגו, צ'ילה, 11 ביוני 2011. רויטרס
גם לרוכבים מתחת לגיל 16 מותר להשתתף/רויטרס

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully