וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח כפול בלוד: דקר למוות את גרושתו ובן זוגה בדירתם

1.6.2015 / 17:06

לפי החשד, התוקף הגיע לדירת גרושתו ברחוב האדמונית בעיר ודקר אותה ואת בן זוגה הנוכחי למוות. החשוד במעשה נמצא פצוע קשה. בתם החיילת של הנרצחת והחשוד הגיעה לזירה ופרצה בבכי

צלם: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

ויקטוריה שטיינגרברט, בת ה-38, ובן זוגה לחיים נרצחו היום (שני) בדירה בלוד, ככל הנראה על ידי הגרוש של האישה. לפי החשד, בן זוגה לשעבר של האישה הגיע לדירה ברחוב האדמונית בעיר, התנפל עליה ודקר אותה למוות. במהלך הקטטה התוקף דקר למוות גם את מוריס שמלשווילי, בן זוגה של האישה, שניסה לגונן עליה. החשוד במעשה נמצא בזירה כשהוא פצוע באורח קשה. הוא ריצה ב-2001 שלושה חודשי מאסר בגין אלימות נגדה.

סמוך לשעה 16:40 התקבלה קריאה במגן דוד אדום על אירוע דקירה בדירה. אנשי מגן דוד אדום שהגיעו לדירה נאלצו לקבוע את מותם את של שטיינגרברט ושמלשווילי. כוחות גדולים של משטרה, בפיקודו של מפקד מרחב שפלה, תת-ניצב יהודה בן עטר, הגיעו למקום. לזירה הגיעה מאוחר יותר גם בתה של שטיינגרברט, המשרתת בצה"ל. היא דווחה על המקרה על ידי השכנים.

עוד בוואלה חדשות:
חיסול ברמלה: צעיר נהרג מירי מכלי רכב חולף
שוטר יואשם במעשה מגונה בנהגת שהוכרחה להתפשט בפניו
חשד: מטפלת התעללה בתאומים בני 5 חודשים "כי שיגעו אותה"

זירת הרצח בלוד, יוני 2015. אבי כהן
החשוד נמצא פצוע באורח קשה ופונה לבית החולים. סמוך לזירת הרצח בלוד, היום/אבי כהן

פרמדיק מד"א יוסף ישמעאל שהוזעק לזירה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו מראה קשה. סמוך לדירה שכב צעיר בשנות ה-30 לחייו, מחוסר הכרה ועם פצעי דקירה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעילות החייאה, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. בתוך הדירה הייתה מוטלת אישה בשנות ה-30 לחייה, מחוסרת הכרה וללא נשימה וללא דופק, עם סימני אלימות על גופה. היא הייתה ללא סימני חיים ונאצלנו לקבוע את מותה במקום. גבר בשנות ה-30 שהיה בסמוך סבל מפצעי דקירה בגופו והיה בהכרה מלאה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת הרצח בלוד, יוני 2015. אבי כהן
זירת הרצח בלוד, יוני 2015/אבי כהן

אילנית, אחת השכנות במקום, סיפרה: "שמענו על המקרה במהדורות והגענו לאזור. את המשפחה אני לא ממש מכירה, אבל ראיתי את הילדה שהגיעה מהצבא והבינה שקורה כאן משהו. ניגשתי אליה והיא סיפרה לי שזה סכסוך בין ההורים, שהיו גרושים. לא נתנו לה להיכנס לבניין וככה היא הבינה שקרה משהו. היא לא עיכלה זאת בהתחלה והתחילה לבכות. עכשיו עוזרים לה המפקד שלה ועובדת סוציאלית. היא שבורה ובודדה, אין לה אף אחד בארץ".

אלווירה קוליכמן, חבר מועצת העיר, סיפרה כי היא הכירה את בני הזוג. "זוג שגרתי לחלוטין. קיבלתי את זה בהפתעה. אני מכירה גם את הרוצח. זה לא נתפס. לא ראיתי שהאישה במצוקה. לא היו סימנים לכך. אני מאוד מזועזעת. הילדה הייתה מאוד קשורה לאימא שלה, הן היו כמו אחיות".

זירת הרצח בלוד, יוני 2015. אבי כהן
זירת הרצח בלוד, יוני 2015/אבי כהן
זירת הרצח בלוד, יוני 2015. אבי כהן
זירת הרצח בלוד, יוני 2015/אבי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully