וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ירדן מנעה את כניסתו של רג'וב לשטחה בשל ההצבעה בפיפ"א

לפי סוכנות הידיעות "מען", יו"ר ההתאחדות הכדורגל הפלסטינית לא הורשה להיכנס לשטח המדינה מאחר שלא הצביע בעד הנסיך עלי בן חוסיין, בהצבעה לראשות התאחדות הכדורגל העולמית. רג'וב מכחיש

צילום: יותם רונן, עומר מירון; עריכה: שניר דבוש

הרשויות בירדן אסרו על ראש ההתאחדות הכדורגל הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, להיכנס לשטח המדינה בדרכו חזרה לרמאללה – כך דווח היום (שני) בסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". לא נמסרה סיבה לדחיית כניסתו למדינה, לכאורה, אולם בירדן נשמעה ביקורת על כך שרג'וב לא תמך במועמדתו של הנסיך עלי בן חוסיין לראשות התאחדות הכדורגל העולמית, פיפ"א, ביום שישי האחרון. רג'וב מכחיש את הדברים.

יו"ר ההתאחדות הפלסטינית נמצא כעת בתוניסיה. בהודעה שנמסרה מלשכתו הוא הכחיש כי נדחתה כניסתו לירדן. הוא הוסיף כי יצר קשר עם שגריר ירדן בתוניסיה, שאישר כי ירדן "מקבלת אותו בברכה". במקביל דווח כי הערב צפויה להיערך ביריחו קבלת פנים לרג'וב.

עם זאת, על פי הדיווח ברשת "כראמה פרס" הפלסטינית, מקורות ירדניים המעורים בפרטי הפרשה מסרו כי הממשלה הירדנית מתכוונת לשלול מרג'וב את אזרחותו. המקורות אישרו כי ההחלטה הירדנית מגיעה בעקבות עמדתו של ראש ההתאחדות הפלסטינית בבחירות לראשות פיפ"א.

ג'יבריל רג'וב, יו"ר ההתאחדות הכדורגל הפלסטינית מאי 2015. יותם רונן
מכחיש את הדברים. רג'וב/יותם רונן

בתוך כך, ברשת "שמס ניוז" דווח כי הוגשה פנייה רשמית לתובע הכללי של עמאן, בבקשה לתבוע את רג'וב בגין "גרימת נזק לאחדות הלאומית ופגיעה בטוהר של יסודות האומה". טרם נמסר אם התקבלה תגובה רשמית לבקשה, ואם יש לכך קשר לדיווח על פעולתן לכאורה של הרשויות הירדניות נגד רג'וב.

ביום שישי האחרון נבחר ספ בלאטר לקדנציה נוספת בראשות פיפ"א. הוא גבר על הנסיך עלי מירדן, שפרש לאחר תוצאות הסיבוב הראשון בהצבעה. באותו אירוע העלה רג'וב להצבעה את הצעתו להשעות את ישראל מחברות בארגון. בסופו של דבר, לאחר דיונים ארוכים בין המשלחות והדרגים המדיניים, החליטו הפלסטינים למשוך את הצעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully