וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת החתונה שעוררה זעם גדול ברשת - וגם צחוקים

28.5.2015 / 15:30

גולשים רבים זעמו לאחר שראו גבר מציע נישואין לחברתו - בחתונה של חבריו. הכלה נראית ברקע מחייכת בחצי חיוך - מה שהוביל לתגובות ולממים משעשעים על מה שהכלה באמת חשבה באותם רגעים מביכים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו התמונה שעוררה סערה ברשת. אכן מביך/מערכת וואלה!, צילום מסך

חתונה הוא הרגע המיוחד של כל זוג, בו כל תשומת הלב מוקדשת לחתן ולכלה (ובעיקר לכלה) - ועל האורחים להקפיד על כללי נימוס בסיסיים שידועים לכל. לאורחים (ובעיקר לאורחות) אסור ללבוש לבן, אסור להתפרץ לסולו הריקוד של החתן והכלה ובטח שלא להציע נישואין לבת הזוג שלך שניה אחרי שהחתן שבר את הכוס. בגלל זה תמונת חתונה שהועלתה השבוע לאתר Reddit ע"י משתמש אנונימי, שמאז מחק את החשבון שלו, הובילה לסערה, זעם ולעג של יותר מ-1.36 מיליון גולשים שנחשפו לה.

בתמונה המדוברת נראה אחד האורחים בחתונה כורע ברך ומציע נישואין לחברתו המאושרת ממש מול הזוג המאושר שזה עתה נישא. הכלה נראית ברקע מחייכת בחצי חיוך - מה שגרם לרבים ללעוג על התנהגותו של האורח ועל מה שמסתתר מאחורי החיוך "המזויף" של הכלה. "החיוך שלה אומר 'מזל טוב', אך עיניה אומרות 'הכ**ה הזאת'", כתב אחד הגולשים בתגובה לתמונה ואחר הוסיף: "ברכותיי לכלה ולחתן שהצליחו להחזיק מעמד בלי לעשות מזו סצנה גרועה יותר מזו שגם ככה הייתה שם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מם של אחד הגולשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

התגובות המשעשעות והחריפות המשיכו להגיע בצרורות, "כנקמה הכלה צריכה להודיע שהיא בהריון בחתונה שלהם", כתב אחד ואחר הוסיף: "הכלה עושה עבודה ממש טובה בלהסתיר את הרצח המתוכנן".

רבים מצאו את התמונה פחות משעשעת והתלוננו על התנהגותו הלא מתחשבת של האורח, "יש להם רק יום אחד שכולו שלהם, איזה עלוב הוא. אנשים שעושים דבר כזה פשוט לא יכולים לסבול כשתשומת הלב לא עליהם". אחר הביע צער דווקא כלפי המאורסת, "בכנות, אני מרגיש די רע כלפי זו שהציעו לה נישואין יותר מאשר הכלה. הציעו לה ביום המאושר של אישה אחרת. זה רע. בכל אופן, נראה שהיא די בסדר עם זה".

ויליאם הנסון, מחבר מדריך כללי התנהגות ונימוסין, הסביר ל"דיילי מייל": "עד כמה מעצבן שזוג מאושר יכול להיות בחתונה שלהם, זה אף פעם לא מקובל להציע נישואין ביום המיוחל של זוג אחר. זה גם לא עושה את זה בסדר אם הוא בדק את זה לפני עם בני הזוג. אסור לבקש דבר כזה מלכתחילה. זה היום שלהם, יום שהם שילמו עליו, והם מחליטים מה יהיה בו", הוא הוסיף, "אם אתם לא יכול לסבול שאור הזרקורים יהיה על אנשים אחרים, אז כנראה שחתונות זה לא בשבילכם".

עוד באותו נושא

מלחיץ: צפו ברגע בו כלה קפצה למים - וכמעט טבעה למוות

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully