וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מיום ראשון: עובדי הרכבת ישבתו בשל סכסוך עם ההנהלה

28.5.2015 / 12:00

ועד העובדים קרא להנהלה להקפיא צעדים חד-צדדים נגדם ולנהל עמם משא ומתן. בהנהלת הרכבת טוענים כי כל ניסיונותיהם לנהל שיח עם העובדים נדחו. "התנהלות בלתי-אחראית שבאה על חשבון הציבור"

רכבת ישראל בתחנה. שלומי גבאי
רכבת ישראל/שלומי גבאי

ועד עובדי רכבת ישראל הודיע היום (חמישי) על השבתת הפעילות החל מיום ראשון בעקבות "צעדים חד-צדדים והפרת מתמשכת של ההסכמים", לטענתם, מצד הנהלת הרכבת. "אנחנו קוראים להנהלה להקפיא לאלתר את הצעדים החד-צדדים ולהיכנס למשא ומתן כדי למנוע שביתה", נמסר בהודעת ועד העובדים.

הנהלת הרכבת כינתה את המהלך של העובדים "התנהלות בלתי-אחראית" שבאה על חשבון ציבור אזרחי מדינת ישראל. "כל ניסיונות ההנהלה החוזרים ונשנים לשיח עם ועד העובדים נענו בשלילה, ובכלל זה פגישות שנקבעו ונדחו על ידי הוועד", נמסר. "צר לנו שוועד העובדים לא מצליח לשאת ולתת, להגיע להחלטות ולגלות מנהיגות. לוועד הוצעו כמה הצעות אטרקטיביות, אולם חילוקי דעות פנימיים מונעים מהם מלהגיע להחלטות".

בפברואר האחרון פתח ועד עובדי הרכבת בעיצומים במחאה על הפרת הסכמים ופגיעה בבטיחות מצד ההנהלה. בסופו של דבר הופסקו העיצומים לאחר שהתקבלו הבנות בין מנכ"ל הרכבת בעז צפריר ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. בפגישה בין השניים הוחלט אז כי הצדדים יחזרו לשולחן הדיונים וכי עובדים ששבתו ולא הגיעו לעבודה לא יקבלו שכר עבור ימי השביתה.

לפניות לכתבת: danayark@walla.com

עוד בוואלה!NEWS:
"כשאתה מספק מקלט לעבריין במצוקה - קל לו לחצות את הקווים"
חרף הוראת בית הדין: עובדי נמלי אשדוד וחיפה לא שבו לעבודה
קרב בלימה: דיפלומטים ישראלים נרתמו למנוע השעיית ישראל מפיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully