וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה נפתלי: שר החינוך העביר שיעור לתלמידי כיתה ו'

28.5.2015 / 12:12

נפתלי בנט הגיע לבית ספר בפתח תקווה והעביר שיעור בנושא חשיבות המספרים. "חשבון זה לא רק מספרים, זה כיפת הברזל הבאה של ישראל". בתום השיעור התקשה להיפרד מהתלמידים ויצא עמם לחצר

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

הביקור הראשון של שר החינוך החדש נפתלי בנט במערכת החינוך נרשם הבוקר (חמישי), כשהגיע לבית הספר קרול שבפתח תקווה והעביר שיעור קצר בחשבון לתלמידי כיתה ו'. בנט העביר שיעור בנושא "חשיבות המספרים לסביבה שבה אנו חיים" ובמסגרתו לימד את התלמידים כיצד פועל סמארטפון, "כדי שידעו שחשבון זה לא רק מספרים, אלא כיפת הברזל הבאה של ישראל". לאחר מכן סייר בנט בשטח בית הספר ובחצר, ושוחח עם התלמידים.

עוד בוואלה!NEWS:
"כשאתה מספק מקלט לעבריין במצוקה - קל לו לחצות את הקווים"
חרף הוראת בית הדין: עובדי נמלי אשדוד וחיפה לא שבו לעבודה
"התחזה לבן 18 ואנס קטינה בערב ל"ג בעומר בגן סאקר"

נפתלי בנט שר החינוך מלמד חשבון בבית ספר קרול בפתח תקווה 28 מאי 2015. ששון תירם, מערכת וואלה! NEWS
"בוקר טוב, קוראים לי נפתלי ואני אהיה המורה שלכם לחשבון היום"/מערכת וואלה! NEWS, ששון תירם

בית הספר בפתח תקווה נבחר באופן אקראי, לאחר שבשבוע שעבר הודיע בנט כי הוא רואה כיעד ראשון את העלאת כמות הנבחנים במתמטיקה, והגדיר את הירידה בכמות הנבחנים כ"סכנה אסטרטגית". את פניו קיבלו התלמידים בחצר במחרוזת שירי ארץ ישראל. כשנכנסו התלמידים לכיתה הציג בנט את עצמו: "בוקר טוב, קוראים לי נפתלי ואני אהיה המורה שלכם לחשבון היום".

הוא התחיל בכך ששאל את הילדים איזו מכונה היו רוצים להמציא. בין התשובות שקיבל היו מכונת זמן ומתקן רחיפה. "ומה משותף לכל ההמצאות?" שאל השר. "דמיון, טכנולוגיה, מחשב", ענו התלמידים בהיסוס. "צילמתם פעם תמונה באייפון ושלחתם בוואטסאפ?", שאל בנט והוסיף: "היום נלמד כיצד תמונה עוברת ממכשיר למכשיר". לאחר תרגיל קטן הסביר בנט לתלמידים על פיקסלים, מגה פיקסל ומושגים נוספים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נפתלי בנט שר החינוך מלמד חשבון בבית ספר קרול בפתח תקווה 28 מאי 2015. ששון תירם, מערכת וואלה! NEWS
"הצלחת הדור שלכם במתמטיקה תקבע את הצלחת מדינת ישראל". נפתלי בנט/מערכת וואלה! NEWS, ששון תירם

בתום השיעור התקשה בנט להיפרד מהתלמידים והמשיך את השיחה בחצר בית הספר. "מי היה בן גוריון?", שאל את אחת התלמידות, שירתה את התשובה מבלי להתבלבל. "מה תעשי אם יכריחו אותך לחיות בגלות?", שאלה תלמידה אחרת. "לא אסכים ואקשור את עצמי לדלת הבית", ענתה התלמידה. "איפה המקום הכי טוב לגור בו?", שאל, והתלמידים ענו פה אחד: "בירושלים".

בתום הסיור אמר בנט לתלמידים: "הצלחת הדור שלכם במתמטיקה תקבע את הצלחתה של מדינת ישראל. האתגר שלנו הוא לגרום לכם לאהוב את מקצוע המדעים והמתמטיקה, ולהבין כי הוא המפתח להצלחה בכל מקצוע שבו תבחרו לעסוק בעתיד".

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully