וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניה: "מיליון ישראלים נכנסו להלם מטיל אקראי"

איסמעיל הניה , סגן יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, התייחס לתקיפה הישראלית ברצועת עזה ואמר כי האיומים של ישראל לא מפחידים את תושבי עזה. "מספיק עם המצור, הכאב, ובתי הכלא", אמר

צילום: שי מכלוף, רויטרס; עריכה: טל רזניק

איסמעיל הניה, סגן יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, התייחס היום (רביעי) לתקיפה הישראלית ברצועת עזה ואמר כי האיומים של ישראל לא מפחידים את העם הפלסטיני. לדברי הניה, ההרתעה משפיעה על ישראל ולא על תושבי הרצועה. "מיליון ישראלים נכנסו להלם מטיל אקראי", אמר.

הניה אמר את הדברים בטקס קבלת הפנים של חברי הנהגת חמאס, מוסא אבו מרזו ועימאד אל-עמלי, אשר הגיעו לרצועת עזה לאחר היעדרות ממושכת, לטענתם בשל טיפולים רפואיים בקטאר ובטורקיה. "שיבה זו מיוחדת ונושאת עמה משמעויות רבות", אמר. הניה קרא לסיים את המצור על עזה: "מספיק עם המצור, הכאב ובתי הכלא". כמו כן, הוא הכחיש את הדיווחים בכלי התקשורת על השאיפה להקים מדינה פלסטינית נפרדת בעזה. "עזה היא חלק מאדמות פלסטין ונמצאת בראש הסוגיה הפלסטינית", הדגיש.

עוד בוואלה חדשות:
שריפה גדולה בשומרון, הושגה שליטה על האש באזור בית שמש
החברים של כחלון: אילו מוקשים נוספים אורבים לשר?
"הנשירה הסמויה" של יוצאי קהילת אתיופיה ממערכת החינוך

סגן יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הניה, במהלך טקס קבלת הפנים לשני בכירי חמאס ששבו לרצועת עזה. סוכנות הידיעות הפלסטינית סאפא, צילום מסך
"העם הפלסטיני לא מפחד מאיומי ישראל". איסמעיל הניה במהלך טקס קבלת הפנים, היום/צילום מסך, סוכנות הידיעות הפלסטינית סאפא

הלילה תקף כלי טיס של חיל האוויר ארבע תשתיות טרור בדרום רצועת עזה. לפי הודעת דובר צה"ל, זוהו פגיעות מדויקות במטרות. כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי הותקפו שתי מטרות השייכות לג'יהאד האיסלאמי ברפיח ובחאן יונס, מטרה אחת של ועדות ההתנגדות העממית, ומטרה נוספת השייכת לחמאס בצפון הרצועה. לא דווח על נפגעים. התקיפה בוצעה בתגובה לירי רקטת הגראד אמש מרצועת עזה לעבר ישראל, אשר התפוצצה בשטח פתוח באזור גן יבנה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לתקיפה במהלך פגישתו עם הסנטור הרפובליקני לינדזי גראהם. "ישראל רואה בחמאס כאחראי לכל ירי שנורה לעברה מעזה", אמר נתניהו. "צה"ל פעל מיד ובתקיפות בתגובה לירי הזה, זוהי המדיניות שלנו. אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי לשמור על השקט שהושג במבצע צוק איתן", הוסיף ראש הממשלה.

שר הביטחון, משה יעלון, התייחס אף הוא לתקיפה ואמר כי "לישראל אין כל כוונה לעבור לסדר היום על ירי לעבר אזרחיה, כפי שבוצע אמש בידי גורמי ג'יהאד אסלאמי". לדבריו, "הלילה תקף צה"ל מטרות ג'יהאד אסלאמי וחמאס בעקבות הירי לדרום. אנו רואים בחמאס אחראי למתרחש משטח הרצועה, ולא נסבול כל איום על תושבי הדרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully