וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבארבי האנושית החדשה סובלת: "ההורים הכריחו אותי"

31.5.2015 / 10:09

אנג'ליקה קנובה, צעירה בת 26 ממוסקבה, היא בארבי אנושית שאוחזת בצבא מעריצים מכל העולם. הבעיה היא שקנובה בכלל לא הייתה מעוניינת להיות כזאת: "לא בחרתי בתדמית של בובה אנושית, ההורים שלי בחרו אותה עבורי"

תמונות גולשים

ולריה לוקיאנובה, מאחוריך: אנג'ליקה קנובה, צעירה בת 26 מרוסיה, היא בארבי אנושית חדשה שמשגעת את הרשת. אבל בריאיון שנתנה לאתר "דיילי מייל", התברר שלא הכל ורוד בבית הבובות, והיא למעשה גודלה כברבי אנושית וספגה חינוך נוקשה מהוריה, עמם היא מתגוררת עד היום. לדבריה, הוריה אוסרים עליה לצאת עם גברים ואפילו לבחור לעצמה בגדים.

"גידלו אותי כמו נסיכה. ההורים שלי מעולם לא הרשו לי לצאת עם בחור, לבלות עם חברים או להתמודד עם בעיות של אנשים מבוגרים. כתוצאה מכך, אני לא מוכנה לחיים האמיתיים וזה מה שהופך אותי לבובה אנושית".

אנג'ליקה קנובה. דיילי מייל, צילום מסך
גם את הבגדים האלה ההורים שלך בחרו לך?/צילום מסך, דיילי מייל

נטליה, אמה של אנג'ליקה, הלבישה אותה כמו בובה מאז שהייתה תינוקת, ומתעקשת להתלוות לכל דייט אליו יוצאת בתה. באופן תמוה למדי, דווקא תמונות בהן מופיעה הדוגמנית בהלבשה תחתונה, לא מטרידות את הוריה - שצריכים לעבור על כולן כדי לאשר אותן. לדבריה של קנובה, המראה שלה הוא תוצר של עבודה קשה בלבד, והיא לא עברה אף ניתוח פלסטי.

"ניתוחים קוסמטיים נועדו לאנשים שסובלים מפגמים רציניים בפנים או בגוף. כשהגעתי לגיל ההתבגרות, ההורים שלי שכרו מאמן פרטי שיעזור לי לשמור על הגזרה. אני מתאמנת חמש פעמיים בשבוע, שעתיים או שלוש בכל פעם. יש לי דיאטה מיוחדת, אבל אני מעדיפה לשמור אותה בסוד", סיפרה הבובה הצעירה.

אנג'ליקה קנובה. דיילי מייל, צילום מסך
עוזר לה למור על הגזרה מגיל ההתבגרות. ולריה והמאמן האישי/צילום מסך, דיילי מייל

"כשהייתי קטנה הוהרים שלי קראו לי נסיכה ועשו הכל כדי שלא אצטרך להתמודד עם בעיות. תמיד קיבלתי את הצעצועים החדשים ביותר ולמדתי במוסדות היקרים והנחשבים ביותר בסביבה. אפשר להגיד שקיבלתי מהם יותר מדי תשומת לב, כי עכשיו אני לא יכולה לעשות שום דבר בלי לקבל אישור מהם. לא בחרתי בתדמית של בובה אנושית, ההורים שלי בחרו אותה עבורי. אמא שלי התחילה להלביש אותי כבובה כשהייתי בת שש".

לדבריה של אנג'ליקה, אמה בוחרת לה את הבגדים עד היום ואסור לה ללכת לקנות בגדים לעצמה. למרות המסגרת הקפדנית בה היא חיה, הבארבי עדיין חולמת על קן שיבוא ויוציא אותה לחיים עצמאיים. "אני אוהבת גברים קשוחים, כאלה שניתן לראות בעיניהם גאווה וחוזק".

אנג'ליקה קנובה. דיילי מייל, צילום מסך
אנג'ליקה בילדותה. נולדה להיות בובה אנושית/צילום מסך, דיילי מייל

למה היא מוכנה לחיות את חייה בדרך שונה מזו שהייתה רוצה? התשובה פשוטה מאוד: כי זה מה שהוריה רוצים. "גדלתי בארמון זכוכית, ואני מקווה לשבור אותו יום אחד. משפחתי חשובה לי מאוד ואם אעזוב את הבית ואתחיל לחיות בצורה עצמאית, זה יעציב אותם ויגרום לסקנדל. אולי מתישהו אני אצליח לצאת מפה. אחרי הכל, אף פעם לא מאוחר מכדי לצאת לעצמאות".

אנג'ליקה קנובה. דיילי מייל, צילום מסך
לדברי אנג'ליקה, היא גם פסיכולוגית ילדים ורקדנית בלט/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully