וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשדות נגד הבכיר בעיריית אור יהודה: מעשים מגונים ובעילה אסורה

26.5.2015 / 14:56

הבכיר שעוכב לחקירה חשוד גם בהטרדה מינית של חמש נשים שחלקן עבדו תחתיו. במשטרה סבורים כי מספר המתלוננות נגדו צפוי לעלות. לפי החשד, הוא קידם נשים שנענו להצעותיו המיניות והתנכל לאלו שסירבו

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

הבכיר בעיריית אור יהודה שעוכב הבוקר (שלישי) לחקירה חשוד שהטריד מינית וביצע מעשים מגונים בחמש נשים לאורך השנים, ואף ביצע באחת העובדות שלו בעילה אסורה בהסכמה. כמו כן, המשטרה סבורה כי מספר המתלוננות נגד הבכיר צפוי לעלות בקרוב. הבכיר חשוד גם שהשתמש שלא כדין בכספי הרשות כדי להעניק לנשים הללו ולאחרות טובות הנאה ושניסה לשבש את החקירה. הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון בשעות אחר הצהריים.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
פרשה 512: ראש ארגון פשע נוסף יובא הבוקר להארכת מעצר
בתום מבצע סודי: נעצרו 8 חשודים בעבירות מין באינטרנט
האם המדינה תבקש להחמיר את העונש של אולמרט ב"מרכז ההשקעות"?

להב 433 היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן, דצמבר 2014. יותם רונן
הפרשה נחשפה בעקבות תלונה שהגישה בכירה במוסד הקשור לעירייה/יותם רונן

במשטרה מדברים על דפוס פעולה כמעט זהה שבו פעל הבכיר כלפי המתלוננות השונות - לפי החשד, הבכיר הציע לכמה נשים, שחלקן היו כפופות לו ישירות, הצעות מיניות שכללו אירוח בבתי מלון יוקרתיים וארוחות במסעדות, ושם הוא ניסה לבצע בהן מעשים מיניים. לפי החשד, מימון ההצעות הגיע מכספי העירייה. הנשים שנענו לחיזוריו זכו לקידום ולהטבות רבות, בין היתר הטבות כלכליות במסגרת המשרה שלהן. לעומת זאת, לפי החשד, אלו שהתנגדו וסירבו להצעות זכו להתנכלות מצדו ולהרעה בתנאי העסקתן, והן הועברו מתפקידיהן בעירייה או במוסדות שקשורים אליה.

הפרשה נחשפה בעקבות תלונה שהגישו חמש הנשים, ובהן בכירה במוסד הקשור לעירייה. על פי החשד, בעקבות תלונתה ניסה הבכיר לשבש את החקירה, ובין היתר הוא חשוד כי פעל כדי להדיח אותה מתפקידה ולהביא לפיטוריה ממקום עבודתה הממומן על ידי העירייה. נוסף על חקירתו, ערכו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 חיפושים בביתו של הבכיר, במשרדו ובכמה מוקדים נוספים בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully