וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוקו: עונשי מאסר כבדים ל-3 גברים שהורשעו ביחסי מין הומוסקסואלים

המורשעים הם זוג שנתפס "בשעת מעשה" וחבר משותף שלכאורה הכיר ביניהם. על פי דוח של אמנסטי, לפחות 8 גברים הורשעו בנסיבות דומות בשנה החולפת

בית משפט במרוקו גזר שלוש שנות מאסר בפועל על שלושה גברים שהורשעו, על בסיס הודאתם, בקיום יחסי מין הומוסקסואלים. הפסיקה פורסמה ביום שישי בבית משפט בעיר תאורירת שבצפון מרוקו, והופצה אמש בידי ארגון מקומי לזכויות אדם.

אחד הגברים הוא מכונאי בשנות ה-40 לחייו. השני הוא צעיר כבן 20. על פי הדיווחים במרוקו, השניים "נתפסו על חם" בזמן שקיימו יחסי מין במקום עבודתו של המכונאי. המורשע השלישי הוא חבר משותף, שלטענת המשטרה, הכיר ביניהם.

על פי דוח של אמנסטי אינטרנשיונל, עונשי מאסר של עד שלוש שנים הוטלו בשנה החולפת במרוקו על לפחות שמונה גברים, שהורשעו כולם בקיום יחסי מין הומוסקסואלים.

בחודש מרץ, ארגון "משמר זכויות האדם" קרא לרשויות במרוקו לבטל את הענישה הפלילית על יחסי מין הומוסקסואליים, בטענה כי האיסור הקיים במדינה, נוגד את החוק הבינלאומי. עם זאת, סקר שפורסם בשבועון מקומי בשנה שעברה, העלה כי 80% מהציבור במרוקו "מתנגדים להומוסקסואליות".

הארגון תיאר הליך שגרתי, במהלכו הודאות נגבות מחשודים שלעתים רבות אינם מבינים על מה חתמו, ולרוב, ללא נוכחות עורכי דין. לפי הארגון, תחושת הבושה הנקשרת להומוסקסואליות במרוקו, מרתיעה רבים מלעמוד על זכותם המשפטית, ולדרוש ייצוג הולם - בפרט במקרים שבהם הופללו שלא כדין.

לקריאה נוספת
לבד במערכה: לחץ גובר על צפון אירלנד להכיר בנישואים חד מיניים
טורקיה: קנסות למאיירים בגין ציור שרמז שארדואן הומוסקסואל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully