וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגעה מ"שיימינג" ברשת: "הרגשתי שזה לא יעבור, בכיתי 3 ימים"

מעיין רודה כתבה טור שעסק במודל היופי וקיבלה תגובות זועמות. "כתבו לי 'מעיין רודה תמותי'". על אריאל רוניס: "בתוך שלושה ימים ידברו על משהו אחר, אבל האינטרנט זוכר". ריאיון באולפן וואלה!NEWS

מערכת וואלה!

הרשת התמלאה בימים האחרונים בדיונים בנוגע לתופעת ה"שיימינג" בעקבות התאבדותו של מנהל לשכת האוכלוסין בתל אביב, אריאל רוניס, לאחר שפורסם סטטוס בפייסבוק שהאשים אותו בגזענות. מעיין רודה, עיתונאית ועורכת, סיפרה בריאיון באולפן וואלה!NEWS על אירוע השיימינג שהיא חוותה לפני כחצי שנה.

תופעת השיימינג ברשתות החברתיות, ראיון עם מעיין רודה. מערכת וואלה!
"האינטרנט זוכר". רודה באולפן וואלה!NEWS/מערכת וואלה!

לדבריה, בעת ששודרה הסדרה "איש חשוב מאוד" בטלוויזיה, שבה כיכבה השחקנית אלמה דישי, היא פרסמה עליה טור ובו כתבה: "זה לא נורא להיות מכוערת, לא צריך להתבייש בזה". "הרשת ראתה את המילה 'מכוערת' ומכאן הכול איבד פרופורציות לחלוטין", סיפרה. "אנשים עם אלפי עוקבים כתבו לי 'מעיין רודה תמותי', במילים האלה. ראיתי כתבות באתרים שונים שמעולם לא פנו אליי וביקשו את תגובתי". רודה טוענת שהיא ידעה שמדובר בטור "מושך אש", אבל לא ידעה שהלהבות יהיו כל כך גדולות. "הרגשתי שזה לא יעבור לעולם", אמרה, "שלושה ימים בכיתי".

על מותו של אריאל רוניס אמרה רודה: "אני הבאתי את זה על עצמי, אבל הוא אולי לא עשה את הדברים שמיוחסים לו. בתוך שלושה ימים אף אחד לא ידבר עליו יותר, אבל האינטרנט זוכר והגוגל זוכר. זה עדיין שם, נשאר איתך תמיד".

עשו לכם שיימינג? תנו לנו לעזור לכם להוציא את האמת לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully