וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא גינס: עבר 300 מטרים על סקייטבורד מרחף מעל אגם. צפו

אילן גלר

25.5.2015 / 11:21

מרטי מקפליי בהלם! לא רק שסקייטבורד מרחף, כמו בסרט "בחזרה לעתיד 2", שבר שיא גינס לריחוף הארוך ביותר - הוא גם מסוגל לרחף מעל מים

הובר בורד. יוטיוב, צילום מסך
אף אחד לא קורא לי צ'יקן!/צילום מסך, יוטיוב

חזון הסקייטבורד המרחף, שזכה לתהילת עולם בסרט "בחזרה לעתיד 2", זכה ללא-מעט גרסאות וניסיונות להפוך אותו למציאות. כעת, החלום עשוי להיות קרוב משחשבנו. הממציא הקנדי, קטלין אלכסנדרו, דורו הצליח לבנות בעצמו מכשיר ריחוף קומפקטי, ולצאת למסע של כמעט 300 מטרים מעל אגם קוויבק. בסוף הטיסה הוא נחת בשלום, ואף זכה לברכות מצד נציגי ספר השיאים של גינס, שהעניקו לו תעודה רשמית על טיסת הריחוף הארוכה ביותר בהיסטוריה עד כה.

מכשיר הריחוף של קטלין מסוגל לרחף בכל מקום, אך את טיסת הניסוי בחר לערוך מעל המים בשל חשש כי לא יצליח לשלוט בגובה הטיסה ויאלץ לנחות ממרחק רב. השליטה במכשיר נעשית באמצעות תנועות הגוף, בדומה לסגוואיי המוכר. שאר הפרטים הטכניים אינם ידועים והממציא אינו ממהר לחשוף אותם מהסיבות הברורות.

פרט נוסף שעדיין איננו ברור הוא מחירו הצפוי של הסקייטבורד המרחף - אם בכלל יגיע לחנויות בשנים הקרובות. עדיין, מבחינתנו אפשר לסמן וי נוסף על רשימת החלומות של בחזרה לעתיד 2, המתרחש להזכירכם בשנת 2015. עכשיו, איפה המעיל שמייבש את עצמו שהזמנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully