וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צעיר עזר לילד שנפגע בתאונה – וזכה להפתעה מרגשת

25.5.2015 / 9:27

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שמונה חודשי מאסר בפועל נגזרו הבוקר (שני) על ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שהורשע במסגרת פרשת טלנסקי. על אולמרט נגזר לשלם גם קנס של מאה אלף שקלים וכן נגזרו עליו שמונה חודשי מאסר על תנאי. עורכי דינו של אולמרט יערערו על ההחלטה ויבקשו לעכב את ביצוע גזר הדין.

אחר הצהריים תיערך הלווייתו של מנהל סניף לשכת האוכלוסין בתל אביב, אריאל רוניס, ששם קץ לחייו בסוף השבוע לאחר שהואשם בגזענות. לשכת האוכלוסין אותה ניהל תהיה סגורה היום בעקבות המקרה.

פרשה 512: יחידה להב 433 של המשטרה עצרה אתמול חשוד בקשירת קשר לרצח פליקס אבוטבול בשנת 2002. החשוד יובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

הרמן סינג כבש לפני מספר שבועות את הרשת לאחר שתמונה בה הוא נראה מוריד את הטורבן המסורתי שלו כדי לסייע לילד שנפגע בתאונת דרכים, הפכה ויראלית. רבים ראו במחווה הזו כמרגשת במיוחד, ובמהרה הפך סינג לידוען מקומי בניו זילנד. השבוע הקארמה הטובה חזרה אליו, כאשר רשת חדשות מקומית החליטה לגמול לו על טוב לבו: אנשי הרשת פנו לחברת רהיטים, והביאו לסינג ריהוט לביתו הדל במתנה.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה חם ויבש מהממוצע בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully