וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: נסיגת ישראל מדרום לבנון - ניצחון ברור של ההתנגדות

מזכ"ל חיזבאללה אמר בנאום ששודר באירוע לציון 15 שנה ליציאת צה"ל מרצועת הביטחון כי "איננו שוכחים את האויב אף לא לרגע אחד". הוא התייחס גם לדאעש: "הכופרים נוכחים בכל האזור"

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר אמש (ראשון) באירוע לציון 15 שנה לנסיגת צה"ל מרצועת הביטחון בדרום לבנון כי "התבוסה הישראלית בשנת 2000 הייתה ניצחון ברור, חזק וטהור של ההתנגדות". לדבריו, ישראל הייתה כובשת את רוב שטחה של לבנון לולא לחם בה ארגונו. זוהי הופעתו הפומבית השלישית של נסראללה מתחילת החודש.

"מאז 1982, חיזבאללה לא היה גדול, מצויד היטב ונחוש יותר כפי שהוא כיום", טען נסראללה. הוא אף הזהיר את ישראל כי ארגונו נמצא במוכנות גבוהה ביותר לעימות. "ישראל יודעת זאת יותר טוב מהאחרים. אנחנו ערים תמיד ואיננו שוכחים את האויב אף לא לרגע אחד".

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה במהלך נאומו לרגל יום השנה ה-15 לנסיגת מצה"ל מלבנון, מאי 2015. מתוך טוויטר, צילום מסך
מזכ"ל חיזבאללה נסראללה בנאומו ששודר באירוע/צילום מסך, מתוך טוויטר

כמו כן, הוא התייחס למלחמתו של חיזבאללה בארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) ובארגון ג'בהת א-נוסרה בסוריה. "האיום מצד הכופרים קיים בסוריה, בעיראק, בסיני, בתימן, באפגניסטן, בפקיסטן, בלוב, בצפון אפריקה ובקטיף (מחוז שיעי בערב הסעודית)".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תומכי חיזבאללה באירוע לציון 15 שנה לנסיגת ישראל מרצועת הביטחון, 24 במאי 2015. רויטרס
תומכי חיזבאללה באירוע, היום/רויטרס

לדבריו, הקרבות בהרי הקלמון, שבגבול סוריה-לבנון, יימשכו עד אשר צבא סוריה וחיזבאללה יצליחו לאבטח את כל האזור. בשבועות האחרונים מתנהלים קרבות עזים באזור והארגון השיעי הצליח לשחרר אזורים רבים משליטת המורדים. הוא אף טען כי המלחמה של ארצות הברית בדאעש לא יעילה. "ארצות הברית לא יכולה להגן על אף אחד בסוריה, בעיראק או בלבנון מפני דאעש", אמר נסראללה. "אנחנו קוראים לכל אדם בלבנון ובאזור להילחם בסכנה הזאת ולהפסיק להתבלבל ולשתוק".

(עדכון ראשון: 18:42)

תומכי חיזבאללה באירוע לציון 15 שנה לנסיגת ישראל מרצועת הביטחון, 24 במאי 2015. רויטרס
תומכי חיזבאללה באירוע לציון 15 שנה לנסיגת ישראל מרצועת הביטחון, 24 במאי 2015/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully