וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון פשע יובא היום להארכת מעצר בחשד לרצח

21.5.2015 / 7:30

העבריין הבכיר וחיילים מארגונו חשודים ברצח ובניסיון רצח, לאחר התפתחות משמעותית בחקירת החשדות המיוחסים ליצחק אברג'יל. הערכה: עד המדינה בפרשה - מהעבריינים הגדולים שצמחו בישראל

ראש ארגון פשע בהארכת מעצר. קובי אליהו
אחד העבריינים הבכירים ביותר שצמחו בישראל ב-40 השנים האחרונות/קובי אליהו

ראש ארגון פשיעה יובא היום (שישי) להארכת מעצר בחשד לרצח וניסיון רצח. עמו יובאו לדיון גם חיילים מארגונו. מעצרו של העבריין הבכיר נעשה על רקע ההתפתחות המשמעותית בחקירת החשדות המיוחסים ליצחק אברג'יל ובכירי העולם התחתון בישראל.

בקרב גורמים עבריינים בישראל גוברות הערכות בימים האחרונים כי פושע בכיר שנמלט מישראל שלוש שעות לאחר ניסיון החיסול של זאב רוזנשטיין ב-2003, שבו נהרגו שלושה אזרחים חפים מפשע, הוא אחד מעדי המדינה שהמשטרה הצליחה לגייס. אם אכן הוא עבר צד ומשמש עתה עד מדינה, מעריכים גורמים המזוהים עם ארגוני פשיעה, מדובר בבחינת "גיוס יהלום" עבור לובשי המדים, שכן מדובר בעבריין המשתייך למעמד הבכיר ביותר בעולם הפשע המאורגן.

כתב אישום נגד זאב רוזנשטיין בבית משפט בנצרת ינואר 2010. אורי לנץ
נמלט מישראל שלוש שעות לאחר ניסיון החיסול של זאב רוזנשטיין ב-2003/אורי לנץ

עד המדינה שגויס הצליח להביא לקידום בחקירה שהייתה תקועה זה יותר מעשור. זאת, לאחר שבעבר המשטרה הצליחה לגייס עד מדינה בפרשה, אולם לא השכילה לאסוף די ראיות כדי לגבש כתב אישום נגד החשוד המרכזי בפרשה, שנעצר אף הוא בגל המעצרים הנוכחי.

העבריין שעל פי הערכות משמש עתה עד מדינה, נולד במרכז הארץ, הסתכסך עם אנשי ארגון פשיעה גדול אחר והפך לאחד העבריינים הבכירים ביותר שצמחו בישראל בארבעים השנים האחרונות. בעבר יוחס לו רצח של ראש ארגון פשיעה באחת ממדינות אירופה. הוא שוהה בחו"ל זה יותר מעשור ונחשב לעבריין מבוקש על ידי האינטרפול. ה-FBI, משטרת ישראל וגורמי אכיפה אחרים דרשו באותו עבריין ואף ביקשו סיוע מהארגון הבינלאומי לשיטור פלילי בלכידתו. בין היתר, הוא נחשב לאחד מבכירי סוחרי האקסטזי בארצות הברית ובדרום אמריקה.

לקריאה נוספת:
ה-FBI קבע: יצחק אברג'יל עומד בראש ארגון פשע בינלאומי
"תסתכל לי בעיניים ותגיד לי למה רצחת את הבן שלי"
אחרי עשור: פוענח רצח האסיר יוני אלזם בתאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully