וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי על המשרד לפיתוח הנגב והגליל: "כלי חזק - בלי בירוקרטיה"

22.5.2015 / 0:33

השר החדש-ישן, שבעבר הורשע בקבלת שוחד, התייחס בטקס הרמת כוסית לתחומי האחריות במסגרת תפקידו: "זה משרד בלי בירוקרטיה כמעט, אפשר לזוז, לזרום". על משרד הדתות שנמצא בידי ש"ס: "לא נפלה כפי שעשו לנו"

עריכה: טל רזניק

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, התייחס שלשום (רביעי) לכוחו של המשרד לפיתוח הנגב והגליל שבראשו הוא עומד, נוסף על תפקידו כשר הכלכלה. "בהתחלה לא ידעתי ולא הערכתי מה שזה. אבל אני מבין שזה כלי חזק מאוד, שאפשר להשתמש בו ולעזור להרבה מאוד רשויות ולציבור בנגב ובגליל", אמר באירוע הרמת כוסית בירושלים השתתפות נציגי מפלגתו מכל הארץ.

דרעי, שהורשע בעבר בקבלת שוחד כשהיה שר הפנים, אף הוסיף ואמר: "ניתן לעזור כמעט בלי שום מסגרת, לפרוץ, צריך רק למצוא שותפים: אם זה רשויות, אם זה תורמים, אפשר לעשות הרבה דברים. זה משרד בלי בירוקרטיה כמעט, אפשר לזוז, לזרום. החוכמה זה להביא כלים ושותפים לעניין. נגיע גם לשם".

לקריאה נוספת:
חוטובלי נכנסה לתפקידה: "עלינו להדגיש כי הארץ הזו כולה שלנו"
חשיפה: ראש המטה של השר לוין – עבריין מורשע
כלי התקשורת החרדיים "הוציאו" את השרות מתמונת הממשלה

טקס החלפת שרים במשרד לפיתוח הנגב והגליל: השר הנכנס אריה דרעי והשר היוצא סילבן שלום, מאי 2015. מגד גוזני
הרמת כוסית לרגל כניסתו למשרד לפיתוח הנגב והגליל. יו"ר ש"ס וקודמו בתפקיד סילבן שלום/מגד גוזני

יו"ר ש"ס התייחס גם להתעקשותו שלא לחלוק את משרד הדתות עם נציגי הבית היהודי. "זה מתכונת לשיתוק מוחלט של המשרד", אמר. עם זאת, הוא הדגיש כי "לא נפלה אף אחד, לא ננהג כמו שנהגו כלפינו בשנתיים האחרונות".

דרעי חגג באותה הזדמנות את העובדה שיריביו הפוליטיים נותרו מחוץ לכנסת, ובשל כך שוררת במפלגתו אחדות. "מה שאנחנו לצערנו הרב התרגלנו ושמענו כל הזמן אצלנו ואצל אחרים, כשמכים את רעהו בסתר - נפסק הדבר הזה, באמת נפסק. ולכן גם התחושה היא הרבה יותר אמתית והשיח בינינו הוא אחר לגמרי. שיח פתוח".

(עדכון ראשון: 19:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully