וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה במשטרת מיאמי בגלל שוטרות בביקיני על חוף הים

מעצרים, מרדפים וחקירות על רקע חופיה היפים של מיאמי, עם שוטרות לוהטות בביקיני - זה היה הרעיון לסדרת ריאליטי שמעוררת סערה למרות שמעולם לא שודרה

Entertainment Dynamix

קדימון (טריילר) לסדרת ריאליטי כושלת שעוסקת במשטרת מיאמי מעוררת סערה, בשל תכנים מיניים והצגה סקסיסטית של שוטרות – כולל אחת שמוצגת כשהיא משתזפת בביקיני על חוף הים – עם תג המשטרה בבגד הים שלה.

הסרטון היה אמור לקדם סדרה בשם "מיאמי בלו – הסיפור האמיתי של מיאמי ווייס" – אולם הסדרה מעולם לא זכתה להיות משודרת וכל מה שנותר ממנה הוא רק הקדימון. למרות שהסרטון צולם ופורסם ב-2013, הוא עלה השבוע לכותרות, לאחר שנשיא איגוד השוטרים גילה אותו במקרה ברשת.

מתוך סרטון שערורייתי של משטרת מיאמי. יוטיוב, צילום מסך
"הסרטון לא מייצג נאמנה את משטרת מיאמי, מחפצן נשים ופוגע בשוטרות שעושות את עבודתן נאמנה"/צילום מסך, יוטיוב

הנשיא, סגן חאוויר אורטיז, זכר שמצלמות עקבו אחריו בשנת 2013 בפסטיבל מוזיקה אותו איבטח וכששאל את מי שהיה אז מפקד המשטרה, מנואל אורסה, על מהות הצילומים נאמר לו כי הם למטרות גיוס שוטרים חדשים. אורסה עצמו טוען כי מטרת הסרטון מעולם לא הייתה גיוס שוטרים או הצגת המשטרה כסקסית וזוהרת, אלא לדבריו "חברת הפקות פנתה אלי עם הרעיון לסדרת מציאות ואני הסכמתי לתת להם לצלם כמה ימים, בתקווה שזה יוביל לתרומות למחלקה. הם היו פה שלושה ימים, צילמו כמה סצנות עם שוטרים ועשו מזה סרטון של כמה דקות אותו ניסו למכור לרשתות, ללא הצלחה".

אורסה פרש מהמשטרה בחודש דצמבר ומחליפו בתפקיד, רודלופו לאנס, אמר כי לא ידע כלל על קיומו של הסרטון עד שנשיא איגוד השוטרים סיפר לו עליו השבוע. הוא אמר כי "הסרטון לא מייצג נאמנה את משטרת מיאמי, מחפצן נשים ופוגע בשוטרות שעושות את עבודתן נאמנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully