וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכי לעזה, שרמוטה": צפו בישראלי המכוער מקלל ומתפרע בטיסה

20.5.2015 / 16:24

גבר שהשעין את כיסאו לאחור בטיסה מברצלונה לישראל החל לקלל אישה ממוצא ערבי שהעירה לו. "הרגת אותנו עם הריח שלך", צעק. לדברי הנוסעים, הטייס הגיע להפריד ביניהם: "בושה, זו גזענות מגעילה"

צילום חובבים, עריכה: גדי וינסטוק

טיסת השוקולד 2? עימות חריף ויוצא דופן התפתח הלילה (רביעי) בטיסה של אייר אירופה מברצלונה לישראל, לאחר שגבר השעין את כסאו לאחור, למורת רוחה של נוסעת ממוצא ערבי שישבה מאחוריו. על פי עדויות הנוסעים, הגבר סירב לקפל את כסאו חזרה והחל לקלל אותה. "את צריכה ללכת לכלא, לכי לעזה", צעק לעברה. האישה השיבה: "תן גז, למה אתה נובח?". לדברי הנוכחים, העימות כמעט הידרדר לתגרה של ממש, אולם התערבות של אנשי הצוות מנעה זאת.

מיכאל, נוסע שהיה על הטיסה וצילם את האירוע, סיפר לוואלה!NEWS: "המראנו אתמול בלילה מברצלונה בשעה 00:30, ונחתנו בארץ היום בשעה 05:30 לפנות בוקר. במהלך הטיסה התפתח ויכוח בין שני נוסעים, בחור מבוגר ישב מקדימה ובחורה ממוצא ערבי ישבה מאחוריו. הוא הוריד את הכיסא לאחור והיא אמרה לו שזה מפריע לה ברגליים ושירים חזרה את הכיסא. הוא התחיל להגיד לה: 'אם היית בעזה היה לך יותר נוח, לכי לעזה', הוא קם והתחיל לקלל אותה. זה היה פשוט בושה, אין לי מלים אחרות. הטייס יצא להפריד ביניהם".

לקריאה נוספת:
הישראלי המכוער בפיצריה: "אני אחכה לך בחוץ, יא מזדיין"
תיעוד: הישראלי המכוער משתולל בקניון – גם ממצלמת האבטחה
הישראלי המכוער באוטובוס: "אם לא היו פה נוסעים הייתי מזיינת אותך"

הוא הוסיף: "זה מגעיל והרס לנו את החופש. במקום לחזור עם מצב רוח ואנרגיה, אתה חוזר מאוכזב. זו פשוט גזענות. אנחנו חיים במדינה אחת ביחד, חייבים ללמוד לחיות ביחד, כל אחד יחיה בצד שלנו אבל כולנו בני אדם, אף אחד לא יותר טוב מהשני. הילדים שלי לא צריכים לראות דבר כזה, לשמוע כזה דבר. אני משלם כל כך הרבה כסף וצריך לשמוע גזענות וקללות".

מנגד, ענבל כדורי, נוסעת נוספת שהייתה על הטיסה, טענה כי הסרטון שמוצג מוציא את הדברים מהקשרם. לדבריה, מי שהחלה להתנהג באלימות כלפי הנוסעים הייתה דווקא הבחורה ממוצא ערבי. "המטוס המריא ובחורה צעירה השעינה את הכיסא לאחור", תיארה. "הבחורה ממוצא ערבי החלה לצעוק עליה למה היא משעינה את הכיסא לאחור ואפילו הכתה אותה בראש. זה היה נראה על הפנים. הבחורה ממוצא ערבי לא נרגעה, היא רבה איתה בברוטאליות ובצורה לא מאוזנת. הבחורה שהשעינה את הכיסא סירבה להיכנע לבחורה ממוצא ערבי אבל זאת המשיכה לקלל אותה. אז הבחורה שהשעינה את הכיסא מצאה את עצמה קמה מהשורה והלכה. הבחור המבוגר שמופיע בסרטון אמר לה שהוא, בניגוד לשתי הבנות, מסרב לקום מהכיסא והיא המשיכה לריב איתו באופן אלים ומאותו רגע הסרטון צולם. הוא היה בסערת רגשות ולכן הוא הגיב כך. היא הייתה מקור הבעיה, היא זו שרצתה להכות אותו, היא נתנה לו מכה בראש והסרטון לא צולם מתחילת העימות ולכן הדברים הוצאו מהקשרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully