וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפיגוע בת"א קרה במשמרת שלי. היום אני סוגר מעגל"

אבי אשכנזי, יוסי אלי ודב גיל-הר

19.5.2015 / 19:44

ניצב בדימוס יוסי סדבון היה מפקד מחוז תל אביב כששלושה אזרחים נהרגו בניסיון החיסול של רוזנשטיין: "היינו כמה פעמים פסע לפני כתב אישום. מרגיש הקלה". ריאיון באולפן וואלה!NEWS

צילום: דוד קורן, עריכה: ניר חן

אחד האירוע המרכזיים שבהם חשודים האחים אברג'יל במסגרת "פרשה 512" הוא ניסיון החיסול של זאב רוזנשטיין ברחוב יהודה הלוי בתל אביב ב-2013 - מה שכונה "הפיגוע הפלילי" הראשון בישראל. ניצב (בדימוס) יוסי סדבון, מי שהיה מפקד מחוז תל אביב בזמן האירוע שבו נהרגו שלושה אזרחים, התראיין היום (שלישי) במשדר וואלה!NEWS ודיבר על סגירת מעגל.

"זה היה אירוע מאוד חמור. השקענו המון משאבים וכמעט הגענו לפענוח, אבל הראיות לא הספיקו לפרקליטות להגשת כתב אישום. אני מאוד מקווה שהיחידה המרכזית של מחוז תל אביב הצליחה להשלים את החקירה כראוי. אם אכן יוגש כתב אישום והאשמים יורשעו אז זה בהחלט סגירת מעגל גדולה מאוד מבחינתי", אמר.

עוד בוואלה!NEWS:
האחים אברג'יל חשודים ב"פיגוע" בתל אביב שבו נהרגו 3 חפים מפשע
העבריינים מסמנים: זה האיש שהביא לקריסת האימפריה
"כשיצחק נותן הוראה זה מבוצע, בלי חוכמות": פרופיל העבריין מס' 1

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע ברחוב יהודה הלוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תיקים כאלה אף פעם לא נחים בשלום בארכיון", הוסיף סדבון. "הם תמיד חיים ונושמים. כשמגיע מידע למשטרה שמישהו מעורב באירוע ויש אנשים שיהיו מוכנים להעיד על כך, בין אם זה עדי מדינה או עדים אחרים, אז בהחלט פותחים מחדש את תיק החקירה. תיק כזה אינו מתיישן.

"בזמנו היינו כפסע מהגשת כתב אישום. הדרך עוד ארוכה וצריך עוד להמתין, גם להגשת כתב אישום וגם להרשעה לפני שחוגגים, אבל היקף העצורים בפרשה הזו הוא כזה שאין לי ספק שזה רק גל ראשון וגל שני יגיע אחריו. על פניו זה נראה הצלחה של משטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully