וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הודתה: פרצתי לדירת השכן ואנסתי אותו בשנתו

לפני שנתיים התלונן גבר כי אישה השוקלת מעל ל-100 ק"ג פרצה לביתו ואנסה אותו בשנתו. אמא לשלושה ילדים נעצרה בחשד למעשים ולאחר שנתיים בהם הכחישה הכל היא הודתה ונדונה למאסר

צ'אנטה גילמן שאנסה את שכנה בשינה. פייסבוק, צילום מסך
הגבר התעורר בבהלה וגילה אישה ששוקלת קרוב ל-110 ק"ג, כשהיא מצמידה אותו בכוח למיטה/צילום מסך, פייסבוק

אישה בת 28 מסיאטל נדונה ל-9 חודשי מאסר השבוע לאחר שהודתה כי ניסתה לאנוס את שכנה בשנתו, לאחר שפרצה לביתו באמצע הלילה, כך יווח ב"דיילי מירור".

ביוני 2013 צ'אנטה מריה גילמן הייתה אמא לשני ילדים ובהריון עם השלישי כשביצעה את האונס, אותו הכחישה בתחילה. לפי כתב האישום, הגבר, שלא זוהה בשמו, חזר לביתו שיכור לאחר מסיבת יום הולדת והלך לישון. לאחר כארבע שעות הוא התעורר בבהלה וגילה את גילמן, ששוקלת קרוב ל-110 ק"ג, כשהיא מצמידה אותו בכוח למיטה לאחר שהפשיטה אותו מתחתוניו והחדירה את איבר מינו לתוכה. לדבריו הוא זיהה אותה כ"שכנתו המכורה לסמים" וניסה להוריד אותה ממנו, אולם היא המשיכה במעשיה ואף דרשה ממנו "להיות בשקט". לבסוף הוא הצליח לגבור עליה ולהדוף אותה, אולם היא סירבה לעזוב את הדירה עד שהוא דחף אותה פיזית מעבר לדלת ואז מיהר לבית החולים בכדי לעבור בדיקות רפואיות בכדי לוודא שלא נדבק במחלת מין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכחישה שעשתה זאת וטענה כי אינה זוכרת שום דבר מאותו לילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שדגימת די.אנ.איי שנלקחה ממנה הייתה זהה לזו שנמצאה בזירת האונס, היא הואשמה בתקיפה מינית. בתחילה היא הכחישה שעשתה זאת וטענה כי אינה זוכרת שום דבר מאותו לילה. לאחר מכן סיפרה לשוטרים שהיא סובלת ממחלה נפשית ומהפרעה דו קוטבית. ביום רביעי הוא סוף סוף הודתה במעשים וחתמה על הסכם טיעון בו הודתה בניסיון אונס ותקיפה. היא הודתה בנוסף כי הקורבן היה ישן בזמן המעשים שלה ולכן "לא היה יכול להסכים להם". בעקבות ההסכם היא נדונה ל-9 חודשי מאסר בפועל ושנתיים על תנאי.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully