וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחיץ: צפו ברגע בו כלה קפצה למים - וכמעט טבעה למוות

כמיטב המסורת הרווחת לאחרונה, הכלה החליטה "להרוס את שמלתה" בקפיצה למים העמוקים - אילו ששם הסתבכה בשמלתה וכמעט טבעה למוות לעיני בעלה הטרי, משפחתה וחבריה

צילום מסך

טרנד "להרוס את השמלה" הופך ליותר ויותר פופולארי בשנים האחרונות, כשכלות רבות מצטלמות כשהן הורסות לעצמן את שמלת הכלה שלהן בדרכים יצירתיות. אבל לא תמיד זה מסתדר - הכלה איימי החליטה שגם היא רוצה "להרוס את שמלתה" ובחרה בקפיצה למים עמוקים. אבל כשעשתה זאת - היא הסתבכה בה וכמעט טבעה למוות לעיני בעלה, משפחתה וחבריה.

הכלה כמעט טבעה בצילומי חתונה. יוטיוב, צילום מסך
הכלה שכמעט טבעה בשמלתה/צילום מסך, יוטיוב

בסרטון שצולם בסמארטפון של חבר של הכלה והחתן, נראית הכלה בשמלתה הלבנה כשהיא עומדת על הסיפון ומתכוננת לקראת הקפיצה למים, שם כבר נמצא בעלה, לבוש בחולצה לבנה ומכנסיים שחורים, שמזמין אותה להצטרף. גם חבריה ובני משפחתה מריעים לה לעשות את הצעד. רגע לפני שהכלה הולכת על זה, נשמעת אישה ברקע מנבעת את מה שעתיד לקרות ואומרת בצחוק: "בואו נקווה שהיא לא תטבע".

אז נראית הכלה כשהיא קופצת למים ומתחילה לשקוע אל מתחת לשכבות השמלה שלה, בעוד בעלה מנסה למשוך אותה מעלה ללא הצלחה. חברתה של הכלה, ששמה לב די מהר שמשהו לא תקין בקפיצה הזאת, קופצת גם היא למים ומנסה לעזור לחתן להציל את כלתו. כשגם היא לא מצליחה, שלושה אנשים נוספים קופצים לעזור ואז - ממש בדקה ה-90 - איימי מצליחה להשתחרר מהשמלה ולעלות לשאוף אוויר. לאיימי היה מזל גדול כי במקרה דומה, שאירע ב-2012, כלה קנדית בת 30 טבעה למוות בדיוק באותן נסיבות כשנסחפה עם שמלתה בנהר בו הצטלמה.

עוד באותו נושא

הכלה נטשה את החופה כי החתן לא ידע לפתור תרגיל מתמטי פשוט

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully