וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד ארדן נשאר מחוץ לממשלה: "יום מורכב מאוד עבורי"

15.5.2015 / 9:05

בבוקר שלאחר השבעת הממשלה ה-34 בלעדיו, הסביר השר לשעבר בפייסבוק מדוע דחה את הצעת נתניהו להתמנות לשר לביטחון הפנים: "ההצעה לא העניקה לי את הכלים הדרושים כדי להוביל את השינוי שלו אנו זקוקים"

צילום: מערוץ הכנסת, לע"מ, עריכה: טל רזניק

ח"כ גלעד ארדן, שהגיע במקום הראשון בפריימריז של הליכוד אך נשאר בסופו של דבר מחוץ לממשלתו החדשה של בנימין נתניהו, הסביר הבוקר (שישי) את החלטתו לדחות את הצעת נתניהו להתמנות לשר לביטחון הפנים. "החלטתי לא להצטרף לממשלה במתווה שהוצע לי. הסיבה: מהות", הסביר ארדן בפוסט שהעלה בפייסבוק.

"מגיל צעיר חלמתי לשרת את הציבור ולפעול למען שיפור וקידום מדינת ישראל. מרגע שנבחרתי, טובת הציבור, והיא בלבד, עמדה לנגד עיניי, ופעלתי נמרצות כדי לקדם אינטרסים ציבוריים בתחום הכלכלה, הגנת הסביבה, תקשורת, הגנת העורף ועוד", כתב השר לשעבר. "קיוויתי להמשיך ולשרת אתכם גם בממשלה הזו, אולם, לצערי, ההצעה שהציע לי ראש הממשלה לא העניקה לי את הכלים הדרושים כדי להוביל את השינוי האמיתי שלו אנו זקוקים במשרד לביטחון הפנים ובמשטרה ולהצליח במשימתי הציבורית. בנסיבות אלא לא יכולתי לקחת על עצמי תפקיד זה".

ממשלת נתניהו הרביעית - סיקור מיוחד בוולאה!NEWS:
הנגבי הופתע מהמינוי ברגע האחרון, ארדן נותר מחוץ לממשלה
בעולם לא יאהבו את מינויה של ציפי חוטובלי למשרד החוץ
הרצוג נגד נתניהו: "אף מנהיג לא יצטרף לממשלת הקרקס שהקמת"

גלעד ארדן בהשבעת הממשלה ה-34, מאי 2015. נועם מושקוביץ
"מבטיח שאמשיך לשרת אתכם נאמנה כח"כ מן השורה הראשונה". גלעד ארדן בהשבעת הממשלה, אמש/נועם מושקוביץ

ארדן פתח את דבריו בכך שבירך את חבריה של הממשלה ה-34 שהושבעה אמש. "לאחר פרק זמן של כחצי שנה שבו עמדה המדינה מלכת ותהליכים נעצרו, הגיעה העת להמשיך ולעבוד. אני מברך את חבריי השרים בברכת הצלחה למען כולנו", כתב. "באופן אישי, מדובר ביום מורכב מאוד עבורי ועבור חבריי הטובים המלווים אותי לכל אורך דרכי הפוליטית". אחרי דברי ההסבר, הודה ארדן לתומכיו: "אני מודה לכם על האמון הרב שנתתם בי. מבטיח שאמשיך לשרת אתכם נאמנה כחבר כנסת מן השורה הראשונה. אני יודע את העבודה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
השבעת הממשלה ה-34, הכנסת, 14.05.2015. נועם מושקוביץ
נתניהו בהשבעת הממשלה/נועם מושקוביץ

אמש אישרה מליאת הכנסת את ממשלתו הרביעית של נתניהו ברוב של 61 מול 59 מתנגדים. בממשלה ה-34 יחזיק ראש הממשלה גם בתפקיד שר החוץ וסגניתו תהיה ציפי חוטובלי. משה יעלון ימשיך לכהן כשר הביטחון, וגם ישראל כץ יישאר במשרד התחבורה לצד היותו שר המודיעין. שר האוצר יהיה משה כחלון. על משרד החינוך יהיה ממונה נפתלי בנט, וחברת מפלגתו איילת שקד תהיה שרת המשפטים. כמו כן, יו"ר ש"ס אריה דרעי יהיה שר הכלכלה וכן שר הנגב והגליל.

בתפקיד סגן שר הבריאות, שלמעשה יהיה השר בפועל, יכהן יעקב ליצמן מיהדות התורה. שר הבינוי יהיה יואב גלנט, ועמיתו למפלגה אבי גבאי יהיה השר להגנת הסביבה. במשרד החקלאות ישב אורי אריאל מהבית היהודי. יובל שטייניץ יעמוד בראש משרד האנרגיה והתשתיות, ושותפתו לליכוד מירי רגב תקבל את תיק התרבות והספורט. חיים כץ, אף הוא מהליכוד, יהיה שר הרווחה.

דני דנון, גם הוא חבר מפלגת השלטון, יהיה שר המדע, הטכנולוגיה והחלל. עמיתו יריב לוין יהיה השר לביטחון הפנים וכן שר התיירות. תפקידים נוספים: גילה גמליאל תקבל את המשרד לשוויון מגדרי, שוויון המיעוטים וקידום הצעירים והאזרחים הוותיקים בישראל, ודוד אזולאי מש"ס יהיה שר הדתות. אופיר אקוניס יהיה שר ללא תיק. יצחק כהן מש"ס יהיה סגן שר האוצר, סגן שר הנגב והגליל וסגן שר במשרד הכלכלה ואיוב קרא יהיה סגן שר לפיתוח אזורי.

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully