וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך הדושים: כתב מדריך שיעזור לגברים לשכנע נשים לעבור הגדלת חזה

איוון היה מתוסכל מהחזה הקטן של אשתו הראשונה. הוא התגרש ממנה, וכתב מדריך שמלמד כל גבר איך לשכנע את זוגתו לעבור הגדלת חזה. פרס נובל לספרות בדרך אליו

Barcoft tv

איוון בן ה-59 מפלורידה, ארצות הברית, הפך לגיבור מפוקפק במיוחד, לאחר שכתב את מה שמסתמן כספר השוביניסטי בתבל: מדריך שמלמד גברים כיצד לשכנע את נשותיהם לעבור הגדלת חזה. הרעיון המבריק היכה בו לאחר נישואיו הראשונים, בהם היה מתוסכל מאוד כיוון שלאשתו היה חזה שטוח מדי לטענתו.

הספר "כך תשכנע אותה לעבור הגדלת חזה" נכתב בשיתוף פעולה עם אשתו השניה ויקטוריה, שעברה ממידה 26D ל-26K. כנראה שהמדריך הזה באמת משכנע. "ככל שהחזה שלך יותר גדול, גם הביטחון העצמי שלך גדל ואת מרגישה סקסית יותר", הסביר הסופר המהולל.

לדבריו של איוון, המדריך הציל מאות זוגות מגירושים. "קיבלתי לאחרונה מייל מקורא ששקל ברצינות לעזוב את אשתו כי החזה הקטן של תסכל אותו. אני יכול להבין שזה נשמע שטחי, אבל כשאתה מתכנן להישאר עם מישהי 40 או 50 שנה, אסור שתסבול מחיי מין לא מספקים". כן, קופידון זה שמו השני.

הגבר שכתב את המדריך לשכנוע נשים להגדיל את החזה שלהן. צילום מסך
"אישה צריכה לספק את הפנטזיות והתשוקות של בעלה"/צילום מסך

כדי שלא תחשבו שאיוון אידיוט לחלוטין, נספר לכם שהוא נוהג לשלם על הגדלות החזה של אשתו, כמו ג'נטלמן אמיתי. "את הכסף שאני מוציא על החזה שלה אני מקבל בחזרה משוטרים שמוותרים לה על דו"חות חניה", התלוצץ הסופר והוסיף "זה טבעי שגבר ישלם על ארוחת ערב, אז למה שלא אשלם על ההגדלה? היא נאלצת לשאת את המשקל הרב על גופה, אז לשלם על זה יהיה הדבר האחראי לעשות".

גם ויקטוריה לא תקבל את תואר הפעילה הפמינסטית של השנה בקרוב. לדבריה, "אישה צריכה לספק את הפנטזיות והתשוקות של בעלה. אם בן זוגך אוהב בלונדיניות, תצבעי את השיער לבלונדיני. אם הוא אוהב חזה גדול, למה לא בעצם?". הפרט הכי מפחיד בכל הסיפור הוא שהמדריך מכר 3,500 עותקים נכון לרגע זה, מה שאומר שאלפי גברים מסתובבים בעולם וחושבים שזה ספר לגיטימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully