וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבארבי האנושית חושפת גזרה מטרידה ועדיין טוענת שלא עברה ניתוחים

ולריה לוקיאנובה, הצעירה האוקראינית שמוכרת יותר בתור הכפילה האנושית של הבובה המיתולוגית, העלתה לעמוד הפייסבוק שלה תמונות שגרמו לריבים סוערים

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון - הבארבי האנושית מוכיחה ששכל הוא לא הצד החזק שלה

הדוגמנית האוקראינית הצעירה ולריה לוקיאנובה, שהתפרסמה בתור הגרסה האנושית של בובת הבארבי המיתולוגית, ממשיכה לעורר מהומה ברשת. לאחר שהותקפה בסמוך לביתה והסתכסכה עם קן האנושי, פרסמה לוקיאנובה מספר תמונות בעמוד הפייסבוק שלה, שגרמו לריבים סוערים בין המגיבים.

ולריה לוקיאנובה. פייסבוק, צילום מסך
תאכלי משהו, את חיוורת/צילום מסך, פייסבוק

בתמונות מצולמת ולריה בת ה-29 באווירה אביבית, ומציגה גזרה רזה ומדאיגה במיוחד. "אין לי מילים. אני מביטה בתמונות שלך ומבינה שאת האישה היפה ביותר בעולם", כתבה לה מעריצה בת 17, אך לצד התגובות המפרגנות והמחמיאות, היו מספר גולשים שטענו כי גופה של הדוגמנית דקיק מדי. "את יפה, אבל כדאי שתאכלי משהו" כתב מגיב מודאג, ואחר הוסיף "היא נראית טוב, אבל לא יזיק אם תשמין מעט".

בריאיון שנתנה בעבר למגזין GQ, טענה ולריה שגזרתה היא תוצר של דיאטה ומשטר אימונים קפדני בלבד, והניתוח הפלסטי היחיד שעברה הוא הגדלת חזה. "הכל גנטי מלבד החזה שלי. תמיד הייתי רזה מאוד והיה לי חזה קטן, אז הגדלתי אותו כדי להרגיש כמו אישה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ולריה לוקיאנובה. פייסבוק, צילום מסך
לא עברה ניתוחים פלסטיים. טוב, חוץ מאחד/צילום מסך, פייסבוק

באותו ריאיון התגלה שהדוגמנית אוחזת בדעות גזעניות וסלידה מנישואי תערובת. "עדות שונות מתערבבות כיום, ולכן אנחנו מתנוונים. אם רוסייה מתחתנת עם ארמני, תהיה להם ילדה חמודה, אבל היא תקבל את האף של האבא. אז היא הולכת ומשייפת אותו קצת, ואז הכל בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully